Autor Tema: Blender 2.8  (Pročitano 1941 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Blender 2.8
« poslato: 06.06.2018 09:48:40 »
Razvoj nove verzije Blendera sa Eevee render engine-om je u punom zamahu. Check this out. Ovo je realtime iz Blendera.



I zapravo u drugom delu videa se vidi koliko je interaktivno. Već neko vreme redovno testiram ove nove test buildove i stvarno ovako radi.

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9414
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #1 poslato: 06.06.2018 10:26:49 »
Ludilo!

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 1892
  • official teta bester
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #2 poslato: 21.06.2018 11:40:02 »
Ono sa lupom mi je strava :D

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #3 poslato: 21.06.2018 14:32:01 »
Ono sa lupom mi je strava :D

A skontaj ka krajevima lupe kako se razlivaju boje. Super detalj.

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 1892
  • official teta bester
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #4 poslato: 22.06.2018 17:17:00 »
Da da, sve je strava. Al ceo taj detalj prelamanja i sve.
Ne znam koliko je jednostavno, al ne mogu reci da sam vidjao to stalno

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 4915
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #5 poslato: 22.06.2018 19:03:10 »
Meni je najimpresivnije sto sve to radi bez ray-tracinga

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #6 poslato: 22.06.2018 21:05:19 »
Da. Ne znam zapravo da li je komplet bez ray-tracinga, imaš na primer kod senki da uključiš "contact shadow". Pošto standardne real time senke imaju malo issue sa delom gde se objekti dodiruju. I onda se pojavi mali deo senke samo u tom delu koji ima zasebne kontrole, ali je onako noisy u početku i kroz sekund se izoštri. Deluje mi da je tu neki ograničeni raytrace na sceni.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 7920
    • Ivan's Blog
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #7 poslato: 23.06.2018 15:08:49 »
Meni je najimpresivnije sto sve to radi bez ray-tracinga

Nego?
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #8 poslato: 23.06.2018 15:33:41 »
Meni je najimpresivnije sto sve to radi bez ray-tracinga

Nego?

Pa, klasične real time prevare. Kao svaki game engine. Samo ja ne umem da objasnim kako to radi, ali ne radi ray tracing, ray tracing je super spor. Ono, projektuje se gomile zrakova iz kamere u svim smerovima i prati se kako se odbija u sceni. To sranje traži mnogo resursa.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15013
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #9 poslato: 23.06.2018 15:54:16 »
Laziranje raytracinga je dugogodisnji izazov za moderne game engine-ove, i uglavnom se svi zaustave na laziranju light bounce-a [da na primer crveni tepih baca crvenu boju svuda oko sebe] ili da koriste vec renderovani frame da od tih informacija naprave uverljivu refleksiju na mokrom/metalnom podu [al naravno, nema reflexija za ono sto je VAN ekrana].

Ako se ne varam, The Tomorrow Children je podrzavao raytracing za proracun osvetljenja, al nije bilo puno refleksija posto je artstyle namerno ultra weird.





Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #10 poslato: 23.06.2018 18:03:14 »
Ima raznih pristupa za to, vidim u poslednje vreme i Voxel GI. U blenderu su na primer ti bounce-ovi rešeni postavljanjem irradiance probe-a. Gomila tačaka. tj malih sferičnih mapa koje sempluju okolnji prostor. Što ih je više, to se sporije update-uje, ali ne previše korisno u realtime-u ukoliko se stvari pomeraju. Ali kada se izkalkuliše, radi kao da je bake-ovano na sve objekte u blizini.


Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 7920
    • Ivan's Blog
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #11 poslato: 24.06.2018 17:25:33 »
Odlicno meni deluje Blender 2.8

S obzirom da Max nema na Mac-u, pa svakako planiram da naucim neki novi softver za modelovanje, gotovo sigurno ce to biti Blender. Razmisljao sam i o Modo, ali Blender je ipak free, a sve vise nudi cool stvari. Mislim da mi se Modo ipak vise dopada, ali nije mi toliko bolji da opravda razliku u ceni.

Jel’ ima nekih najava kada da ocekujemo 2.8?
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15701
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Blender 2.8
« Odgovor #12 poslato: 24.06.2018 21:10:41 »
Beta bi trebala da bude pred kraj ovog leta, ali oficijalna verzija… ko zna. Ja kontam proleće 2019.  Uvek možeš da sklineš test buildove na https://builder.blender.org/download i vidiš kako radi na Meku