Photon Tide
Radionica => 3D => Temu započeo: Relja 04.08.2013 18:36:43
-
Pošto radim na ovoj mojoj igri koja za sada ima radni naziv "Pyramids", odlučio sam da ovde postujem napredak i tražim feedback. Seting igre su lavirinti u piramidama. Pre neki dan sam nacrtao neki koncept za lika kojeg igrač vodi, a danas sam za 4 sata (što mislim da je super s obzirom da prvi put to radim) napravio low poly model lika sve sa teksturama.
Kako vam izgleda? Model mora da bude low poly (ovde je 444 poligona) jer je mobilna igra, on će biti dosta sitan na ekranu.
(http://img812.imageshack.us/img812/503/q73y.png)
-
Izgleda super! Mada 2D artstyle ima bolji shmek, oblik lika je je nakako izrazajniji i precizniji. Nije 3D lik los, ali ono, nekako mi je previse smooth and rounded. Verovatno ce super izgledati u ingame okruzenju kada je manji.
Inace na kakav gameplay ciljas, pogled odozgore i pomeranje kao Pacman/Bomberman-u?
-
Mene si kupio sa pyramids i maze gameplay :) Jednostavno sam dane provodio igrajuci Rick Dangerous-a, a poslednje dve godine razbijam Spelunky. Molim te kad imas vremena pogledaj Spelunky. Free platforma. Samo za hardcore gamere. Prepuna skrivenih tajni, prolaza, oruzja, mapa, etc... Nivoi se nikada ne ponavljaju i generisu se uvek novi. Grafika je pixel related ali to je apsolutno nebitno za gameplay.
Ja sam isto za 2D. Ali mi se svidjaju modeli. Levi nekako vise. I boje su bolje. Mislim na tu pesak/prasina boju. Reci nam nesto vise o samoj igri da bi mogli temeljnije da se ukljucimo.
-
Relja, prvo, mrzim te jer praviš svoju igru. Ako ti uspe i bude dobra, mrzeću te dodatnim žarom! :D
Lik je super, sviđa mi se sve, osim boje stakla naočara. Kontam da si upario sa kravatom, ali mi je nekako bezveze i na konceptu i na modelu (tu mi je ta bordo možda još i gora). Možda da pokušaš sa standardnim crnim? Nije bitno realno, ali to mi jedino pada na pamet, ostalo mi je sve sjajno :)
-
Hvala ljudi za ovaj preliminarni feedback.
Ajde da prvo opišem koncept igre. Pre par meseci igrao sam ponovo Another World na Amiga emulatora i došao do jednog dela igre koji mi je dobro poznad. Konradov pomoćnik otvori prolaz u podu kroz koji on propadne u ventilacione sisteme ili neke tako slične tunele ispod. Ovaj deo igre je totalno originalan i ne ponavlja se kasnije. Evo screenshot-a:
(http://www.visualwalkthroughs.com/anotherworld/city/1.jpg)
(http://www.visualwalkthroughs.com/anotherworld/city/3.jpg)
(http://www.visualwalkthroughs.com/anotherworld/city/4.jpg)
Dakle, vidimo samo prostor oko Konrada. Što mi nekako simulira osećaj koji neko ima u potpunom mraku na osnovu pipanja zidova. Kotrljajući se tako nailazi na prepreke, paru koja se ispaljuje u redovnim intervalima, visoke padove od kojih pogine i sl, ali poenta je da se navigira na osnovu sećanja tunela. Morate da dobro upamtite gde je šta da bi prešli ceo nivo u mraku.
Skontao sam da je to zanimljiv pristup rešavanju lavirinta i odlučio da napravim igru s tim gameplay-em na umu. Dakle ovde će biti istraživač koji upada u piramidu s vrha i istražuje tunele (sa zamkama, ključevima i sl) ali ne vidi ništa van domašaja svoje baklje. Pošto je piramida u pitanju, prvi nivoi su mali i jednostavni, a kako se spušta dole ka "faraonovoj odaji" postaju sve veči i komplikovaniji. That's aout it. Na dnu nailazi na portal koji ga vodi na tematski drugu piramidu. Recimo u fazonu inka. Pa sledeća može da bude alien world i tako dalje, svaka sa svojim setom prepreka i logičkih igrarija.
E sad, što se naočara tiče. Tu sam se možda zaj***o. Prvo sam kontao da bude neki steampunk lik sa gomilom opreme na sebi, pa su mi se te pilotske naočare sa crvenim staklom učinile kao super ideja. Ali onda sma završio sa ovim Indiana Jones type likom. Videću šta mogu da izmenim malo.
Edit: Evo dva snapshota lavirinta direkt sa mog Nexusa:
(http://imageshack.us/a/img687/600/6ox.png)
(http://imageshack.us/a/img18/1148/8qbr.png)
Ovo je ono... working, jedino što sa mojim ograničenim poznavanjem skriptovanja ne mogu da kontrolišem ovaj plamen po lavirintu preko touchscreen-a ali mogu sa WASD kontrolama na Desktop varijanti. Ovo je jedan raniji test, mislim da treba da bude manje realno, više cartoony. Ne znam da li da pokušam da napravim kao u Another World-u totalan mrak okolo ili da ostavim ovako obrise (mapa je veća od ekrana, kamera prati lika sa bakljom, svakako mora da se pamte skretanja).
-
Fina ideja za igru.
-
Odličan koncept, posebno zbog tog ograničenog poznavanja sveta. You go Relja, go-go-go! :D
-
Omg - ja mislio neka jump 4 joy platforma :)
Zadrzao bih se na konceptu piramida. Ne bih da naredni nivo bude alien space ship ili tako nesto. Dakle, samo piramide. Svaki lavirint ima neku tezinu. Npr. 5 od 100. Lavirinti se ne nikada ne ponavljaju da ne bi mogla da se nauci sema nego se generisu u zavisnosti od tezine nivoa. Ubaci neke power-upove gde ce recimo moci da razbije kameni blok ili recimo baklja malo bolje osvetli put ispred, itd...
-
izgleda super za pocetak :)
pomenuo si skripting, u cemu radish igru? kapiram da koristish neki engine ili shta vec
-
calculus: Ovo je Unity. Zaboravih koji se jezik tu koristi.
Vaar, da, imao sam na umu te powerup-ove. Ono što nisam pomenuo je da se baklja polako gasi, sa indikatorom u nekom uglu ekrana. fora je da mora da se nađe izlaz pre nego što ta baklja rikne tako da tu na scenu stupaju bolje baklje i sl, ali kod većih nivoa, biće i "dopuna" u smislu da se naiđe na sobu sa vatrom gde se to dopuni.
-
To sa nestajanjem svetlosti je dobar nacin da se digne tenzija. Also mumije... one su uvek dobre za tenziju. :)
-
Danas sam se fokusirao na rigging. Nije savršeno, ali dovoljno da uočim neke veće mane modela.
(http://img266.imageshack.us/img266/100/og0.gif)
-
Hulk smash. :D
Inace, sto se tice onih gore shotova, previse je to svetlo IMO. Ja bi stavio ili da vidis samo par metara oko sebe a ostatak da bude mrak, ili da "jednom osvetljene zone" ostanu markirane pod fog of war-om cisto da znas kuda si bio, a ostatak mape da bude u totalnom mraku.
-
Super izgleda animacija, samo što prevelike šake/pesnice upadaju u prvi plan, a mlataranje deluje agresivno, što je, pretpostavljam, Dajhard takođe primetio, samo na svom jeziku. :)
-
Da, kao što rekoh, animacija je preliminarna. Samo da vidim kako se model deformiše. Deluje mi previše ravno na leđima i dupetu.
Slažem se da treba da bude mračnija okolina. Samo ne bih bas sve crno da bude. Moram da nađem način da održim neku atmosferu.
-
Dobro je Relja. Meni ne smeta taj Hulk style. Iskreno, za mene su to spanska sela pa nemam pojma kako si sve to izanimirao, sklopio, algoritmovao ;)
Hoces li moci sve sam da zavrsis ili ce se prikljuciti neko?
-
Unajmice mene da mu napisem scenario. Moja najbolja recenica "Fools, bound to perish soon" ce morati biti izgovorena od strane faraona koji ce poslati mumije da pronadju sve "tomb raidere" koji su usli u piramide. :D :D
-
Trenutno mi je skriptovanje nešto u čemu će mi trebati pomoć. Ali neću nikoga da gnjavim za pomoć dok ne budem imao neku osnovu igre. Ono, lika koji trči kroz lavirint.
DieHard, naravno da će za rečenica da se pojavi, ali zbog copyright problema, promeniću u "morons, bound to perish soon".
-
Meni se sve ovo dopada. Za ideju si mi vec pricao, a super mi je kako se sada ostvaruje u nesto konkretno. Ako bih imao zamerku, to je na pesnice lika - sto nemaju nikakvu definiciju vec su samo kao lopte. Ostalo mi se sve dopada.
Samo napred!
-
Deluje mi previše ravno na leđima i dupetu.
Elton Džon i Džordž Majkl bi se složili :)
-
Pesnice će dobiti malo više definicije kad ih malo izteksturišem. Nisam još stigao to da uradim, ali svakako neće biti previše detalja jer je lik sitan na ekranu, a i treba da bude stilizovaniji.
-
Ok, probao sam da napravim malo detaljniji high rez model i da bake-ujem osvetljenje u jednu teskturu preko low rez modela. Evo šta sam dobio:
(http://imageshack.us/a/img443/8272/h36j.png)
Dopalo mi se, pa sam odlučio da napravim mnogo bolji high rez model i evo šta imam danas da pokažem.
(http://imageshack.us/a/img692/8233/7qk.png)
(http://imageshack.us/a/img38/4712/eypn.png)
Sada ću da uradim retopologiju na low rez model i da bake-ujem render high rez modela na low rez. Baš me interesuje kako će da ispadne.
-
HQ model izgelda super.
-
High res izgleda do jaja, odličan je ranac i detalji na kajševima, svaka čast! I šake su mnogo bolje, vide se linije udubljenja prstiju i nisu više hulkaste.
-
Relja, any update on this?
-
Nope. Nisam imao vremena da radim na tome. Trenutno sam preokupiran napuštanjem firme u kojoj sam radio 13 godina, pa jurim otpremninu i radim freelance da nakupim sredstava za ovaj prelazni period. Čim budem mogao, nastavljam.
-
Iscimaj staru firmu da im budes freelancer za dizajniranje standova za sajmove. :D
-
Najzad sam danas smogao vreman da se vratim radu na ovome.
Evo nekoliko snapshotova dok sam radio. Oslučio sam da sve bude flat shade-ovano s obzirom da je za mobilne, a dosta me inspirisao ovaj rad koji sam postavio u Blender sekciju pre neki dan:
(http://cgcnetworksites.cgcookie.netdna-cdn.com/blender/files/2013/10/Frankie-970x545.png)
Dakle, ponovo sam modelirao glavnog lika. Prvo sam ga malo skulptovao, pa onda retopologiju radio preko tog modela.
(http://imageshack.us/scaled/large/856/ggh4.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/856/ggh4.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/703/mpqk.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/703/mpqk.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/843/s395.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/843/s395.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/32/jb0o.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/32/jb0o.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/11/458c.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/11/458c.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/713/19rg.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/713/19rg.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/547/dojl.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/547/dojl.png/)
(http://imageshack.us/scaled/large/543/ey4s.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/ey4s.png/)
A ovo je timelapse mog pokušaja teksturiranja. Dva sata rada:
Texture painting - Low poly practice (http://www.youtube.com/watch?v=HfBqMcxNeMo#)
-
Hmm, ne znam da objasnim zbog cega, ali mi se ovako vise svidja.
-
Moram da ponovim ovo teksturiranje, previše je neuredno. Ali makar znam u čemu sam grešio. Treba da bude jači kontrast i moram da imam jasne delove tela koji su u senci. Ovako mi je sve nekako jednolično.
-
Na prevojima i prelazima pojacaj.
Zar ne mozes jednostavno da pojacas kontrast kroz neki filter i igras se color levelsima?
-
Mogu naravno, Ali onda bi neki delovi bili previše tamni. Evo nekog novog pokušaja, preko stare teksture:
(http://img818.imageshack.us/img818/4181/sx59.png)
-
More stuff:
(http://img824.imageshack.us/img824/4280/ev8j.png)
-
Sada već ozbiljno izgleda kao igra. Good job, bar sa vizuelne strane.
-
Ono što meni sad smeta je nedostatak kontrasta. Pod se jedva razlikuje od zidova. Moram to nekako da rešim.
-
Uz rizik da izazovem 'Bitch, please' odgovor...
Zar to osvetljenje ne moze da se resi podesavanjem izvora svetla u samom enginu? :)
-
Ne, pošto sam odlučio da idem bez shade-ovanja, i bez izvoira svetla. Sve će da bude cartoony, a verujem i lakše za mobilne uređaje tako. Mislim da ću da teksturama osenčim razne strane ovih blokova drugačije i da tako dobijem neki osećaj prostora.
-
Pošto mi je painting skills jako neuredan, odlučio sam da probam da vektorski nacrtam teksture i generalno ovo mi do sada izgleda najbolje:
(http://img43.imageshack.us/img43/6453/a1uj.png)
-
And more...
(http://img42.imageshack.us/img42/7703/c8vi.png)
-
Meni izgleda prilično dobro, posebno pukotine u blokovima zidova.
-
Mora li da ima toliko ponavljanja? Mogu li da se urade blokovi sa recimo 20ak patterna koji ce random da se prikazuju na istom nivou?
Mislim da bi ovi blokovi bolje izgledali kada bi im dodao malo noise efekta, ali rucno (ja sam samo provukao kroz filter u PS da bi kao bili prasnjaviji/rusticniji). Mozda je pod previse mracan (prosvetlio sam ga malo). Mislim, nemoj da me slusas, samo nagadjam. Ovo je waaay out of my league...
(http://f.cl.ly/items/3P2k310z0f0N1A3M0W47/123.jpg)
-
Naravno da može da se napravi milion tekstura, ali to nije baš zdfravo za mobile distribuciju. Videću koliko mogu da izvučm različitih blokoba. Noise nije loša ideja, mada ne bih stavljao nikakvu teksturu kamena ili takvo nešto da ne remetim stil. Za pod ne mogu da skontam šta da radim. Treba mi da bude jasno različit od zidova zbog kontrasta i da igrač lakše prati putanju. možda treba da izbacim ovo kamenje...
-
Aha, good to know. Da, pod i meni bode oci.
Vozi dalje, vratices se na pod kad dobijes inspiraciju...
-
Uspešno sam rigovao lika:
Spreman da drži baklju:
(http://imageshack.us/a/img197/8706/zx2g.png)
Spreman za obračun sa mumijom :)
(http://imageshack.us/a/img842/9586/pe0p.png)
-
Ubačeno u Unity. Sve animacije rade. Jedino što i dalje ne mogu da napravim da radi na touchscreen-u.
(http://imageshack.us/a/img837/1200/zmm4.png)
(http://imageshack.us/a/img690/4872/9jrk.png)
-
I torch je non-existent, namerno ili još nisi ubacio?
-
Naravno da nije namerno :) nisam još ubacio. Pošto pretpostavljam da će tokom igre moći da menja izvor svetla (bolji torch, flashlight), nisam hteo da umodeliram u sam model istraživača, a još nisam stigao da se poigram načinom na koji će to da stoji u ruci i prati pokrete rukom.
-
Javljam se za beta testera :)
-
Čim budem imao nešto playable za Andrtoid i iOS, šaljem vam fajlove da isprobate :) Mada ne znam kako to funkcioniše za iOS. Za android ću vam poslati .apk
-
Čim budem imao nešto playable za Andrtoid i iOS, šaljem vam fajlove da isprobate :) Mada ne znam kako to funkcioniše za iOS. Za android ću vam poslati .apk
Za iOS moras da budes registered developer da bi uopste developovao i imao pristup SDK ($99 godisnje) i onda mozes da podelis veci broj beta kodova. Svako kome das potom moze redovno da skida beta verzije tvoje aplikacije i testira.
-
Ok... ok. Onda, Android only igra :)
-
Ja bih rado isprobao :D
-
Salji i meni. Ja cu proslediti build igre na PirateBay. :lol:
-
since it will be free anyway,...
-
Evo nekih novih screen-ova i napretka u igri. Uz pomoć prijatelja uspeo sam navigaciju touchscreen-om da sredim.
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-07-21-07-41.png)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-07-22-20-51.png)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-07-21-07-52.png)
-
:)
-
Fino izgleda, ili kako bi rekli stranci: going along nicely. :D
-
Evo još jedan update. Udaljio sam malo kameru i dodao ovaj plavi fog of war. Takođe sam dodao stepenice i ovaj refill spot za baklju, za koji kontam da mora da izgleda malo zanimljivije od ovoga.
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-13-20-06-55.png)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-13-20-06-47.png)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-06-13-20-06-31.png)
-
Plavi fog of war je odlican addition.
-
Kratak video. Snimao sam ženinim Nexusom 4 pa kvalitet snimka nije baš neki.
Pyramids test (http://www.youtube.com/watch?v=2X3RP_1E8T4#ws)
-
Kratak video. Snimao sam ženinim Nexusom 4 pa kvalitet snimka nije baš neki.
Pyramids test (http://www.youtube.com/watch?v=2X3RP_1E8T4#ws)
Ah žene i njihovi Nexusi 4....
Inače, baš cool izgleda. Baš me zanima kako će da ispadne na kraju.
-
Moram još nekoliko asseta da izmodeliram (triggers, movable rocks, outside environment) i onda da se pozabavim kreiranjem prvog lavirinta. Trebaće mi beta testeri i računam na vas :)
-
Dodaj sound trigger "Ouch!" kada vatra dotakne facu od explorera. :)
-
:D Nažalost nemam način da to detektujem. :)
-
Radim na start meniju ovih dana
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2014-07-29-21-22-08.png)
-
Super! :)
-
ooh, nice :)
-
Lepo izgleda 4 realz.
-
Hvala ljudi. To je samo pozadina.
-
Nakon njakanja sa učenjem javascript-a, uspeo sam da napravim ovaj counter koji prikazuje koliko je baklje ostalo i da učinim da trigeri na ovim refill mestima dopune baklju, ali uvek samo do 30 sekundi (inače bi mogao da dopuniš koliko god ti treba).
Pyramids test 2 (http://www.youtube.com/watch?v=arS0RadC7To#)
-
cool,
jel mozes da ubrzas malkice animaciju nogu; brze se krece nego sto mu noge rade, pa izgleda kao da je na traci :)
-
Da, moraću to malo bolje da usinhronizujem. Za sada mi je bitnije da skontam optimalnu brzinu kretanja, a posle ću da usaglasim brzinu animacije.
-
u smislu da odrzavanje upaljene baklje ne bude previse tesko, a ni trivijalno?
-
To, a i dinamika igre. Treba malo vremena za hodanje, taman da ti pomuti sećanje na hodnike kroz koje si prošao. Ako se sve odigra brzo, prvi nivi će delovati krajnje repetativno.
-
Hi guys!
E, ovako. Trehaju mi beta testeri za ovu igru. Blizu je finala, pa mi trebaju ljudi sa Android uređajima. Treba da instalirate APK, malo odigrate, napravite screenshot svakog ekrana i da mi kažete šta vas nervira u igri. Ko je za?
-
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-12.png) (http://s1194.photobucket.com/user/Relja_pht/media/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-12.png.html)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-33.png) (http://s1194.photobucket.com/user/Relja_pht/media/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-33.png.html)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-54-20.png) (http://s1194.photobucket.com/user/Relja_pht/media/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-54-20.png.html)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-20.png) (http://s1194.photobucket.com/user/Relja_pht/media/Mobile%20Uploads/Screenshot_2015-07-23-14-53-20.png.html)
-
Looks great!
I raspolozen sam za test.
-
Super. Za koji dan će biti prva potpuno funkcionalna verzija. Još par stvari moram da korigujem. Šaljem onda apk.
-
o/
(vidis sta pise u mom potpisu)
<--
-
:D
-
Posalji i meni.
-
Evo ga link ka .apk fajlu. Da SAD ne šaljem svima private.
https://www.dropbox.com/s/fnyp3i0xjeedmqg/pyramids0.10.apk?dl=0
-
Trenutno ima samo do šestog nivoa.
-
Malo glupo pitanje... Kako da izadjem iz igre? :D
Jedino sto sam uspeo je da se na home taster vratim na home screen, ali igra ostane u pozadini...
-
Za sada, barem na mom Nexusu, povučem prstom od dole da izađem iz full screen moda. Odem na aplikacije i ugasim. Generalno nisam primetio da android aplikacije i igre imaju close button. Ali mogu da dodam.
-
Back dugme (bilo direktno bilo preko nekog menija)?
-
Back dugme (bilo direktno bilo preko nekog menija)?
Back me vrati do glavnog menija igre i to je to...
-
Ne, mislim android igre obicno to tretiraju kao exit (ili kao povratak u meni koji ima exit dugme). Ne znam kako je Relja (ili sam Unity) to regulisao, ali je to "ocekivanje" u smislu interakcije.
-
To je bitan info. Ako nervira, mora da se reši :)
-
Pa ono... OK je da postoji mogucnost da na 'home' na brzinu izadjem iz igre da bih nesto drugo uradio pa da se posle vratim nazad, ali me uzasno nervira kada ti bilo koja aplikacija ne daje mogucnost da je jednim klikom 'ubijes'. :D
-
Nisam je jos probao ali po meni najmanje nervira kada odmah izadje kad tapnes na "Back" nego kad recimo trazi da dva puta ides na "Back" dugme da bi se izaslo iz aplikacije sto je izgleda neki trend u poslednje vreme.
-
igrao sam na nekom asus tabletu sa velikim ekranom
Uh kontrole?! :D
- Jako su clunky, naporno mi je da kontrolisem lika.
Mislim da joystick nije dobro resenje, to je relic from the past.
mobile gameri nemaju pojma sta je joystick i neinteresuje ih to.
Nema potrebe da mogu da se krecem po svim pravcima, kada mogu da idem samo levo desno gore dole
probaj sa 'WASD' kontrolama u jednom ili oba coska ekrana.
- bilo bi kul da mogu rotiram ekran.
- gameplay (nije konacan, jel?)
samo tako lutam bez ikakve naznake dal idem u dobrom pravcu?
pretpostavljam da je sve proceduralno? trebalo bi onda da postoji
uslov da kada se generise, da su uvek vatre i izlaz u dometu jedno drugih
kako se ne bismo nasli u bezizlaznoj situaciji
-moraju biti nagrade na kraju svakog nivoa, bilo kakve, al moraju biti tu
neki score isto, koji vrednuje vreme, predjenu distancu, potrosenost baklje, all the good stuff :)
Kontrole narocito zajebane ako malo duze idem npr levo pa jos malo gore pa onda desno..
odluta mi prst preko ekrana ili cak i izvan
-
Slazem se sa svime sto je "official beta tester" rekao. Moji problemi i game design saveti:
- Kontrole nisu touchscreen optimized sto me je u startu odbilo, virtualni joystiq nema sta da trazi na mobilnoj igri. Predlog - Napravi npr touch zone oko igraca [samo drzim prst oko igraca da se krecem] ili point & click kretanje, to bi bilo more intuitive. Takodje, ovako kako si stavio pecurku dole, ona zauzima jako puno ekrana, ostavljajuci explorera da uvek bude stucked na gornjoj polivini ekrana.
- Stepenice "na dole" su maltene nevidljive. Predlog - Izmodeluj da ulaz u stepenice nadole ima neke egyptian ornamente, kipove System Lordova i sl egipatskih stvari. Npr na ovom shotu apsolutno ne znam sta se nalazi gore na tunelu, a smor je bas da se bas svaki cosak mora istraziti odmah na samom startu igre [koji bi trebao biti most fun]:
(http://abload.de/img/screenshot_2015-07-251pxhb.png)
- Ceo lavirint mi je jako prazan art-wize, nema nijedne stvari koja bi me podsetila da su ovo egipatski tuneli [hirijelogrifi, egipatski cupovi, statue, egyptian art, kosutri davno umrlih explorera, etc]:
(http://abload.de/img/screenshot_2015-07-250dz7h.png)
- Horinzontalni hodnici su cesto veoma veoma slabo vidljivi, em se ne vidi se po cemu hodam, em je explorer maltene nevidljiv takodje
(http://abload.de/img/screenshot_2015-07-256xb2y.png)
- Igrac se previse sporo [i nezgrapno] krece. Predlog - Add more fun. :D
- Lavirint je previse prazan opbjects-wize. Predlog - Mogao bi ubaciti ili neke collectibles-e [bright & shiny artifacts koji se vide izdaleka i guraju igrace da nadju nacin da nadju put kroz lavirint do njih], korisne objekte [npr cupove u kojima je ulje koje produzava baklju], ili neke minigame-ove da se npr igrac brani od naleta slepih misova/paukova [dublje u piramidi dodaj scarabe/mumije], i da to branjenje "trosi" baklju dok explorer mlati rukama oko sebe [fruit ninja gameplay].
-
Woah!
Hvala ljudi, nisam očekivao ovako super i detaljne komentare.
Kontrole su definitivno problem, eksperimentisao sam sa raznim stvarima i na kraju se vratio na joystick. Mislio sam prvo da konstantno trči a samo swipe-ovanjem vertikalno ili horizontalno da mu se menja pravac. Ali potrebno je da igrač može da stane. A ako trčiš horizontalno i hoćeš da skreneš ne gore ili dole i swipe-uješ u pogrešnom trenutku, nećeš uspeti i protrčaćeš dalje. Kontam da bi bilo dosta vraćanja i ponovnog pokušavanja da se skrene što bi odbilo igrače. Takođe, ne znam koliko bi to dobro radilo sa skretanjem u dijagonalne hodnike.
Ono što sam do sada isprobao je da joystick bude nevidljiv i dinamičan. Tj. gde počneš da vučeš prstom, tu se stvori nevidljivi joystick. Ali bez vizuelnog inputa, skontam da mi brzo prst, valjda u nesvesnom pokušaju da istraživača poteram brže, ode do kraja ekrana i onda nemam dalje gde. To definitivno ne radi.
Što se grafike tiče, exit nivoa će biti jasno obeležen, crvenim ilustracijama. U prethodnoj varijanti koja nije bila proceduralno generisana, imao sam neke paukove mreže s vremena na vreme. Mislim da ću i ovde takvo nešto da dodam. Kao i poneko kamenje po podu, vaze ili tako nešto.
Ono što je trenutno van moje moći je uticanje na pojavljivanje ovih vatri i pravljenje proceduralnog nivoa koji je savršeno fer prema igračima. Tj. da uvek ima načina da se izvučeš, ako dovoljno brzo delaš. Razlog je što sam u jednom trenutku kupio skripte koje random generišu ovo. Njihovo funkcionisanje je van mog nivoa razumevanja. Jedino je zagarantovano da uvek ima put do izlaza. Nadam se da ovo neće biti previše frustrirajuće igračima. Na većim nivoima ću samo promeniti default trajanje baklje, da bi je bilo više za slučaj da se ne generiše dovoljno ovih refuel lokacija.
Mislio sam da dodam neke mumije u nekom trenutku, ali kako je ovo proceduralno generisano, ne mogu da znam da se mumija neće pojaviti tačno na jednom jedinom putu do izlaza i time učiniti nivo nemogućim.
Nagrada na kraju nivoa... za sada je samo vreme. Hteo sam da dodam i "koliko je baklje ostalo", pa da nekako kombinovanjem tih faktora izračunam zvezdice. Da bude ono 1, 2 ili 3 osvojene zvezdice. Ali mi deluje da sa ovim revuelovima, baklja nema veze. Može neko pred samim izlazom da ima refuel i završi nivo sa punom bakljom. Imate neke ideje?
-
Mozda da na svakom nivou imas po 2-3 vrece zlata, artefakte ili tako nesto, i onda dodeljujes zvezdice po tome koliko ih je igrac skupio pre nego sto je uspesno dosao do izlaza?
-
To bi i dalje uključivalo neko masterovanje celim random generation sistemom. Pošto ne bi bilo fer da nekome istio nivo ima samo jedno blago, a nekome 10. Zavisi kako se potrefi.
-
Pa da, ali u svakom slucaju taj random generation sistem cini bilo kakav oblik achievement-a ili nagradjivanja zvezdicama kinda pointless, posto ce bilo koji merljivi oblik uspeha u igri (vreme prelaska nivoa, preostali nivo baklje, whatever) isto tako biti 'kako se potrefi'...
-
Da.
Mada, možda uspem nekako nakon random gneerisanja da nađem na primer, sve objekte gde može da se postavi zlato i onda na te lokacije nekako postavim neki broj zlata. U suštini, baklja je tu kao podsticaj da se žuri, verovatno mogu da malo izpodešavam da ima dovoljno baklje da se sve istraži. U kom slučaju je podsticaj da se istraži ceo nivo i nađu svi pickup-i pre kraja nivoa u što kraćem vremenu.
-
Reminds me of this:
http://www.youtube.com/watch?v=TgbuWfGeG2o (http://www.youtube.com/watch?v=TgbuWfGeG2o)
-
Update:
Added more stuff.
Sada se skuplja blago po nivoima i proračunava uspeh nivoa na osnovu pokupljenih blaga.
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/pyramids1.jpg)
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/pyramids2.jpg)
-
salji opet build, pa kada stignem igram :)
-
Relja, da li si razmisljao da isprobas cardboard VR podrsku koju bi Unity uskoro trebao da nativno podrzi?
-
Planiram da kupim cardboard u skorije vreme, ali ne vidim kako bi mi to koristilo za ovu igru. In related news, ekran za odabir piramide:
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/pyramid_select.png)
-
Ovako će otprilike da izgleda poslednji nivo:
(http://i1194.photobucket.com/albums/aa363/Relja_pht/endlevel.png)
-
Jao, Stargate :D
-
Jao, Stargate :D
Pa naravno. To mu je kao put do sledeće piramide.
-
(http://farm3.static.flickr.com/2044/2369948824_e1d0287710.jpg)
-
Well, ovo je sada u open beta fazi na google play-u. Značilo bi mi da, ukoliko imate vremena instalirate, malo poigrate i pošaljete feedback na:
https://goo.gl/forms/IDE4iRlog0QINYO32
Evo ga link za beta opt-in:
https://play.google.com/apps/testing/com.FarpointStudio.Pyramids
Mada takođe verujem da možete naći igru kroz Google Play search.
-
Farpoint studio nije dao nikakav rezultat, a nisam vise mogao da skrolujem po poramidama.
Bio je jedan cover sa piramidom i likom sa sesirom koji drzi baklju, al nije tvoj :D
Anywho, skinuo, pa javljam ovih dana.
-
Da, izgleda da ga nema u searchu još
-
Inače changelog:
Added background music
Added sounds on UI, pickups, refuels and player torch
Added torch dying effect
Added level exit glowing flash once player is near it
Added pickup effect
Refuels now have a cool-down period during which they're inactive
Level stats are now kept at highest scored and won't be reduced if new level replay is worse.
Added "home" button on level select screen
Added explorer monologue popups.
-
Well, it's out today. Evo ga Launch Trailer (damn, trebao sam da napravim teaser za trejler...)
http://www.youtube.com/watch?v=ddlDFvIcjGs (http://www.youtube.com/watch?v=ddlDFvIcjGs)
A evo ga i link ka igri na Google Play-u:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FarpointStudio.Pyramids (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FarpointStudio.Pyramids)
(https://scontent.fbeg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16387854_733833176784756_326452599810202779_n.jpg?oh=485ab9dda616adf85a791c0bf07cf342&oe=58FE877C)
Značilo bi mi naravno da šerujete ovaj link ili ovaj trejler gde god smatrate da je umesno. I ako ste u mogućnosti da instalirate, probate i ocenite. Thanks.
-
Yay.
-
Prosledio sam na neki viber grupe koje imam sa gomilom ljudi.
-
Prosledio sam na neki viber grupe koje imam sa gomilom ljudi.
U super, hvala Carnifex!