Autor Tema: Furry Ball plugin  (Pročitano 2249 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Furry Ball plugin
« poslato: 05.04.2010 20:41:53 »
Naleteh na jos jedan zanimljiv render plugin za Mayu, GPU realtime render.

[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=lT-7bnPPVgg

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16202
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Re: Furry Ball plugin
« Odgovor #1 poslato: 05.04.2010 20:49:43 »
Looks awesome. Ali realtime je veoma promenljiva kategorija. Možda je realtime na nekoj zveri od mašine koju ja ne mogu da priuštim?

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Furry Ball plugin
« Odgovor #2 poslato: 05.04.2010 20:53:33 »
E to pitanje sam bas upravo hteo da postavim, koja masina mi danas treba da mogu da izguram ovako nesto, jer ovaj moj komp kuva samo tako.
Koja graficka, koji proc, kolko rama, u sustini koliko evra?
Na sajtu pise All these videos were rendered using Geforce GTX 285.

http://furryball.aaa-studio.eu/gallery--videos.html

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8212
    • Ivan's Blog
Re: Furry Ball plugin
« Odgovor #3 poslato: 05.04.2010 23:49:37 »
E to pitanje sam bas upravo hteo da postavim, koja masina mi danas treba da mogu da izguram ovako nesto, jer ovaj moj komp kuva samo tako.
Koja graficka, koji proc, kolko rama, u sustini koliko evra?
Na sajtu pise All these videos were rendered using Geforce GTX 285.

http://furryball.aaa-studio.eu/gallery--videos.html


Zapravo, te realtime rendere najcesce pokrece GPU, ne CPU. Izuzetak je Vray RT, mada i njega su sada namestili da koristi GPU. Kod GPU-a koriste se dva standarda, ili kako se to vec zove, CUDA i OpenCL. CUDA radi iskljucivo na Nvidia karticama od serije 8 pa nadalje a OpenCL i na Nvidia i na ATI karticama. U sustini, takve stvari GPU renderuje brze od CPU-a, pa recimo ta GTX285 radi takve stvari brze nego neki mocni i7. Ovo ne treba brkati sa standardnom 3D grafikom u igrama, ovde GPU radi slicno kao procesor, u smislu da se ne oslanja na neke directX fore vec bas proracunava stvari. Barem kako ja to razumem.

Elem, ako zelis to da koristis, bitno je da imas solidnu graficku. Konsenzus je da je trenutno najpovoljnija kartica za to neka GTX260 koja se moze naci za oko 150 eura. Nove kartice iz serije 400 donose jos brze CUDA i OpenCL fore.

Koliko znam, GPU moze da ucestvuje bas u pravom renderu, ne samo ovom realtime (koji se poboljsava iterativno, ako nista ne diras). Da li ce to biti u novom Maxu, ne znam, ali ako bi GPU mogao da posluzi kao dodatni thread, i to mocan, bilo bi super. Pa cak i sam da radi, GPU generalno bolje proracunava takve stvari. Ovo sto se ovde pominje su samo preview realtime fore i, po meni, vrlo su korisne ali nisu razlog da kupujes skupu karticu. Ako bude moguc i full render preko kartice, onda je vec druga stvar. Pa ipak (govorim sada o maxu) skok sa 9600 na 260 pruzio mi je i dosta brzi wireframe prikaz (max koristi directX) i lagodniji rad, tako da to dodatno opravdava investiciju.

Za kraj - ako zelis dobar komp za 3D, najvazniji je CPU i RAM, potom GPU, potom sve ostalo. Takodje, treba ti 64bit OS za vise od 3GB RAMa.

Dakle, i5 quad, i7, 4-16GB RAMa, neka jaca Nvidia (bolje su od ATIja za ovo, i to nije fanboyism)

Naravno, ne zaboravi, ne cini hardver 3D umetnika! :)
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Furry Ball plugin
« Odgovor #4 poslato: 06.04.2010 00:01:21 »
Tnx na odgovoru, a nove Nvidia kartice dolaze 12 Aprila
Ovu zadnju sam zapatmito., ne cini umetnika ali ne zelim da oduzima MY AGE za render.
A i pitanje je kada cu biti u mogucnosti da uzmem novi komp.