Autor Tema: [eBook] Malazan Book of the Fallen  (Pročitano 13427 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vigin

• Recruit
[eBook] Malazan Book of the Fallen
« poslato: 15.07.2010 13:10:03 »
Here we go  :smoking:

Citat
Steve Erikson Malazan Book Of The Fallen
RTF Format Cleaned and setup for prs-600 with Calibre Metadata
Font Time New Roman 16, Justified, No space between paras, Indent

Bauchelain and Korbal Broach-The Collected Stories Volume One
Malazan-01-Gardens of the Moon
Malazan-02-Deadhouse Gates
Malazan-03-Memories of Ice
Malazan-04-House of Chains
Malazan-05-Midnight Tides
Malazan-06-The Bonehunters
Malazan-07-Reaper's Gale
Malazan-08-Toll the Hounds
Malazan-09-Dust Of Dreams

http://en.wikipedia.org/wiki/Malazan_Book_of_the_Fallen

http://rapidshare.com/files/360046632/Steven_Erikson.rar

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
Re: [eBook] Malazan Book of the Fallen
« Odgovor #1 poslato: 15.07.2010 13:27:45 »
Thats.. cool... but bilo bi pozeljno da napises o cemu se radi, neki sinopsis.

Trenutno cekam da mi se summonuje Feast for the Crows EN izdanje. U medjuvremenu sam procitao "Harry Connelly - Child of Fire" [skroz OK urban fantasy al ni blizu Drezdena. Dosta je "ozbiljniji" od Drezdena, nema pop culture zajebancija], a trenutno citam Richard Morganov "Altered Carbon". Definitivno imam sta da citam u sledecih par meseci, ali ako odradis dobru preporuku mozda stavim i prvi deo ovoga u queue.

Van mreže Ivan

• Urednik
  • Dominator
    • Ivan's Blog
« Odgovor #2 poslato: 15.07.2010 13:32:57 »
Mladene, si stavio iOS4 na iPod? Jel citas te stvari preko iBooks-a? Interesuje me koliko lako (tj. da li moze) da se importuje knjiga u epub (ili nekom drugom e formatu) u iBooks? Ne interesuje me pdf, to znam da moze.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
« Odgovor #3 poslato: 15.07.2010 13:58:12 »
iOS4 nisam stavio, dosao je vec instaliran sa jaibrakeovanim 3.1.2. Za citanje knjiga koristim BookShelf [ http://www.iphonebookshelf.com/ ], i jako sam zadovoljan sa programcetom i kolicinom opcija koje podrzava.

Sa njim dolazi i "ShelfServer" aplikacija za PC preko koje mozes da shareujes fajlove sa PC-a pa da ih BookShelf prekopira kod sebe. A cita manje vise sve zivo, bez filesize limite, moze i u ZIP-u.

Sto se iBooks-a tice, evo gledam sta pise na iTunes Store-u za njega u feature listi:
"- Add books in the industry standard ePub electronic book format to iTunes ind sync them to your iPjone, iPad or iPod Touch."
Moze da se instalira samo na iOS4 tako da ga necu isprobavati. Bookshelf mi je sasvim dovoljan.

Van mreže bear

• Dominator
« Odgovor #4 poslato: 15.07.2010 14:17:13 »
A ipak se moze staviti iOS4 na first gen uredjaje ? Ili to samo 'zvanicno' ne moze da se upgradeuje ?

Van mreže vigin

• Recruit
« Odgovor #5 poslato: 15.07.2010 14:34:15 »
Thats.. cool... but bilo bi pozeljno da napises o cemu se radi, neki sinopsis.

Trenutno cekam da mi se summonuje Feast for the Crows EN izdanje. U medjuvremenu sam procitao "Harry Connelly - Child of Fire" [skroz OK urban fantasy al ni blizu Drezdena. Dosta je "ozbiljniji" od Drezdena, nema pop culture zajebancija], a trenutno citam Richard Morganov "Altered Carbon". Definitivno imam sta da citam u sledecih par meseci, ali ako odradis dobru preporuku mozda stavim i prvi deo ovoga u queue.

@DieH@rd
Preporucujem ti da posle, Richarda Morgana, osim u slucaju da izadje novi GRRM :P krenes sa Malazan serijom. Nisam hteo da smorim sa dugim opisima, ali ovo je jedan od boljih...

The Malazan Book of the Fallen
Review of Steven Erikson's Standard-Setting Military Fantasy Series

A brief look at one of modern fantasy's most expansive and realistic military chronicles

Its history spanned millennia, its influence grew to truly global proportions and its legions crossed seas and continents in order to place them beneath the boot of near-godly imperial masters.

I’m speaking now about the ancient Roman Empire of our own world, but the truth is that any and all of the above descriptors can be just as easily applied to the fictional Malazan Empire of Steven Erikson’s similarly dubbed series. Additionally, while the Roman histories are compiled for us in truly voluminous historic detail, the weighty tomes of Erikson’s collection could match a number of real-word textbooks in breadth, while surpassing them several times over with regard to entertainment value. As each book rounds into the binding-busting high hundreds of pages, The Malazan Book of the Fallen is a series for fans who like their fantasy realistic, their characters complex and their coffee tables well weighed-down.

Abandon all interest, ye who prefer the featherweight beach-read or short story compilation, as by the time the whole of this promised ten-book series is gathered together, it will likely challenge the capacity of smaller shelves and decorate those that can bear it as a literary trophy. Perhaps one of the most appealing qualities of Erikson’s writing is that he has created a series that feels as such – providing the greatest experience only if read from first volume to last – yet which is still comprised by individual books that are unique enough in plot and theme to stand alone, if need be. Pick up the first volume, Gardens of the Moon, and find yourself wrenched about as the Malazan sieges of the cities of Pale and Darujhistan play-out amid shattering magic and exploding munitions. Step into the second installment, Deadhouse Gates, and trudge wearily across a separate continent and alongside an entirely new (though still connected) set of characters as the Malazan 7th army attempts to lead tens of thousands of refugees out of a desert land sundered by blood-hungry religious conflict. Skip ahead to Midnight Tides, fifth in the series and centred on a burgeoning war occurring long before the events of Gardens of the Moon, between an expansionist kingdom and ancient tribal clans.

Despite the massive geographic and temporal separations between some of Malazan’s plotlines, Erikson’s stories tie together seamlessly and in ways that will thrill the lover of political intricacy, military history, myth and prophetic decree.

These ain’t your mama’s fairy tales

Just as those not inclined toward large-scale plots should steer clear of Malazan, so too should any leery of blood, muck, or the occasional death of a long-standing, well-loved character. Erikson’s casts include many a soldier who speaks and acts as a soldier might, explosive-hucking sappers, insane prophets, knife-wielding assassins and politicians of varying degrees of corruption. Major plot twists are often achieved by murder, mayhem or epic revelation, and climaxes usually play-out while shrouded by the gloom of a back alley or the smoke of a battlefield. Sex, religious fanaticism, colonial expansion and genocide are all themes that appear, subside and re-emerge later on throughout the series, and its lands, people and general moods all reflect as much.
Negative points of note

If neither the shear size of Erikson’s storylines nor their darker, grittier nature has put you off, then there’s little else worth mentioning in the way of cons. Occasionally a reader might find themselves wondering just how heavy those dictionaries the Malazan soldiers are issued upon clearing boot camp must be (for a pack of grunts, a few do seem to have quite the eloquent vocabulary) and the lengthy dramatis personae and list of terms accompanying each book will be frequently referred to as plotlines progress. These truly minor qualms aside however, it is hard to find solid faults among the sprawling tales of The Malazan Book of the Fallen.

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
« Odgovor #6 poslato: 15.07.2010 14:58:09 »
A ipak se moze staviti iOS4 na first gen uredjaje ? Ili to samo 'zvanicno' ne moze da se upgradeuje ?

Neznam za 1stgen, al na moj iPod 2G moze [bez nekih features-a]. Odradicu upgrade jednoga dana samo zbog foldera. Evo najavise na crapgadgetu da je 4.1 krenuo u cirkulaciju kod developera.

Van mreže Ivan

• Urednik
  • Dominator
    • Ivan's Blog
« Odgovor #7 poslato: 15.07.2010 16:41:32 »

Neznam za 1stgen, al na moj iPod 2G moze [bez nekih features-a]. Odradicu upgrade jednoga dana samo zbog foldera. Evo najavise na crapgadgetu da je 4.1 krenuo u cirkulaciju kod developera.

Ovde u Eipixu su stavili iOS4 na iPod 3rd gen i vrlo lepo izgleda i radi (u odnosu na prethodni iOS.... u odnosu na Android je kao lepuskasta devojcica iz zabavista za koju znas da ce jednog dana da bude lepa ali treba jos puno da odraste :)) Multitasking interfejs je lepo uradjen.

Probao sam danas iBooks, stvarno lepo izgleda, sve sa fensi 3d vrtenjem stranica. U sustini, isti je kao Aldiko (android counterpart) samo sto ima i opciju za hvatanje beleski (koja mi fali na Android citacima). S druge strane, manji ekran, pa jos nema full-screen mod. Ali da imam iPod, sigurno bih ga stavio.

Mladene, stavi iOS4, bezbolno je, i jeste ide na 2ng gen and up, samo sto 2nd gen nema multitasking. Sto je steta. Folderi nisu jedino unapredjenje.
www.madheadgames.com
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
« Odgovor #8 poslato: 15.07.2010 16:48:43 »
Meh, namestio sam 3.1.2 sada, imam i multitasking i sve. Sacekacu jos par meseci nek developeri poizbacuju os4 compatibile aplikacije [jer naravno, multitasking radi samo na aplikacijama koje su prosle kroz OS4 SDK compiler].

Booshelf naravno ima fullscreen mod. Pritisnes donji deo ekrana za next page [scroll], a mozes i da prstom pomeras sam koliko oces [kao u browseru]. Text layout sam podestio na moje tradicionalno podesavanje, crna pozadina i sivi text. Najbolja kombinacija IMO i za dnevno i za nocno citanje.

Van mreže Ivan

• Urednik
  • Dominator
    • Ivan's Blog
« Odgovor #9 poslato: 16.07.2010 01:06:05 »
Meh, namestio sam 3.1.2 sada, imam i multitasking i sve. Sacekacu jos par meseci nek developeri poizbacuju os4 compatibile aplikacije [jer naravno, multitasking radi samo na aplikacijama koje su prosle kroz OS4 SDK compiler].

Booshelf naravno ima fullscreen mod. Pritisnes donji deo ekrana za next page [scroll], a mozes i da prstom pomeras sam koliko oces [kao u browseru]. Text layout sam podestio na moje tradicionalno podesavanje, crna pozadina i sivi text. Najbolja kombinacija IMO i za dnevno i za nocno citanje.

Multitasking na iOS4 nije moguc na 2nd gen uredjajima, osim ako ne postoji neki hack da instaliras 3rd/4th gen verziju. Kako stvari stoje, potpuno ti je svejedno da li aplikacije podrzavaju iOS4 MT. Ako jailbreakovan multitasking bude radio na iOS4 (kao na prethodnim verzijama), on isto nece zahtevati posebne aplikacije.

E sad, ne znam kako radi taj jailbreakovan multitasking, ali koliko znam, jede bateriju poprilicno. Za normalan multitasking ti ili treba OS koji je optimizovan za njega (Maemo/MeeGo ili Android) ili iOS4 kvazimultitasking. Ne znam koja su tvoja iskustva sa jb mtaskingom, podeli ih ovde :)

Sto se tice full screena, ne govorim o Bookshelfu vec o iBooksu, koji tu opciju izgleda nema (ili ja nisam nasao). Vidim kako si vec postao iFan (na svako pitanje o iDevice-u odgovaraju sa pregrst 'it's magical' momenata :)

Sve to sto si napisao (night-mode, menjanje stranica) e-book readeri rade vec skoro citavu deceniju. I to na, recimo, easy to read 3.7, 4 i 4.3 incnim ekranima.... Retina that, Steve!
Jedini razlog zasto sam ja pomenuo iBooks je zato sto ima taj note-taking koji iz nekog razloga retko koji reader ima. I sto stvarno lepo izgleda. I sto dolazi sa Vini Puom :)

Mladene, nemo' se ljutis, iPod touch je zaista lepa spravica, samo ja vec radim sa dva Apple megaentuzijasta na Eipixu, nemoj sada i ti da mi pocnes sa iOnanisanjem.
« Poslednja izmena: 16.07.2010 01:13:19 Ivan »
www.madheadgames.com
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
« Odgovor #10 poslato: 16.07.2010 02:09:54 »
Ne brini, necu menjati moj nadimak u iDieH@rd :D

Sto se multitaskinga tice, nisam ga nesto puno ni palio samo sam ga isprobao. Battery live impact = untested.

Stress test:
Evo sad sam upalio twitter, google earth, comicbook reader sa upaljenim battlechasersom #0, iFile browser sa upaljenim wifi web serverom, zatim photontide.org preko Opera Mini browsera i za kraj full crapgadget web page u safariju [ne ona iphone verzije nego full].

Posle svega toga ostalo mi je 8MB free rama. Koliko vidim nema puno usporenja u sistemu, sve radi ok.

Van mreže Ivan

• Urednik
  • Dominator
    • Ivan's Blog
« Odgovor #11 poslato: 16.07.2010 04:03:27 »
Cool. Kakav je comic book reader? Ajd postuj neki screenshot.
www.madheadgames.com
twitter.com/madheadgames

Van mreže kalkulus

• Dominator
    • http://kalkulus.net
« Odgovor #12 poslato: 16.07.2010 10:17:33 »
moze comicbook reader da bude fenomenalan, ali na tako malom ekranu to prosto nije zgodno. barem meni nije, probao sam i bash mi ne lezi skrolovanje strane i zumiranje da bih ponekad procitao shta pishe sitnim slovima
I know it all, I just can't remember it all at once
Blog / Photo

Van mreže DieH@rd

• Living in 4K HDR
  • Dominator
« Odgovor #13 poslato: 16.07.2010 11:11:47 »
Ajd pod broj jedan, nek relja procisti ovaj thread i pomeri svu pricu o iUredjajima u Apple thread.

A izvestaj o comic readeru cu staviti kada iskopam screenshotove