Autor Tema: Japanese room  (Pročitano 3956 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Japanese room
« poslato: 17.11.2010 15:11:37 »
Evo nesto novije.
Maya, Vray, PS

Jedan dan modeling drugi dan test render, final render i malo PS.



« Poslednja izmena: 18.11.2010 19:19:49 Grimm »

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9871
Re: Japanese room
« Odgovor #1 poslato: 17.11.2010 15:36:03 »
Man, you've got some skills...   :D

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16202
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Re: Japanese room
« Odgovor #2 poslato: 17.11.2010 15:37:13 »
Very nice. Videh na tvom FB profilu malopre. Interesuje me zašto preferiraš Vray? Instalirao sam Vray za Mayu 2011, ali ne nalazim toliko naprednih opcija u poređenju sa mentalray-om. Štaviše, novi mentalray mi olakšava neke stvari. Ima ono fizičko nebo i sunce koji mi u trenutku daju okolinu za GI i sl.

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Japanese room
« Odgovor #3 poslato: 17.11.2010 15:53:04 »
Jedino nisam zadovoljan kako mi je ispala pozadina, nekako mi nije legla iako sam se iscimao oko nje ali sta je tu je.
Pa ne znam ja sam u Maxu dosta dugo koristio vray zato sam i ucio Max da bih mogao da rendam u vrayu jer u mr u mayi nisam mogao da dobijem zeljeni rezultat, kad god sam pogledao neki enterijer, eksterijer, studio lighting na cgtalk ili bilo kom slicnom forumu uvek je bio vray.
Tako da sam odlucio da u tome rendam, u mr trebam da povezem 1000 nodova da bi dobio lep render, nisam se snalazio u tome a i nema bas puno tutoriala za mr dok za vray ima na pretek.
Sto se tice sky and sun to imas i u vray (samo trebas da ukljucis physical camera da ti ne sprzi mayina camera sliku).
A i kao sto su neki rekli renderi tipa vray, maxwell, finalRender, itd pregazili su mr odavno.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16202
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Re: Japanese room
« Odgovor #4 poslato: 17.11.2010 16:40:00 »
na ovoj slici gore pozadina štrči jer bi u realnosti (na fotografiji) morala da bude jače eksponirana. Dakle, sve bi bilo belo, a drveće bi se samo naziralo. Ovako ne postoji sklad između osvetljenja sobe i spoljašnjosti.

Što se Vray-a tiče, par pitanja:

Primetio sam da mentalray inkorporira svoja podešavanja svugde po mayi. Tako na primer u bilo kom materijalu imam i mentalray tab, gde mogu da podesim mutne refleksije i sl. Ali kod vray-a kako sam primetio toga nema, nego mora da se primeni vray materijal. Jedan od nekih 4-5 koji dolaze prilikom instalacije. Da li ja to nešto pogrešno radim ili je toliko komplikovano u Mayi?

gde uključujem fizičku kameru?

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Japanese room
« Odgovor #5 poslato: 17.11.2010 17:15:03 »
Evo sredio sam u PS exposure i malo burn-ovao debelu gredu.

Sto se tice kamere, tom kojom rendas ides na View-Camera Attribute Editor-Attributes-Vray-Physical camera
Zatim skrolujes dole u Extra Vray Attributes i stikliras Treath as Vray Physical camera
Ako sam te dobro razumeo za mutne refleksije primenis nekom objektu VrayMtl1
Zatim skrolujes do Reflection glossiness i smanjis vrednost na .8 ili kako ti vec odgovora za materijal.
Ispod toga se nalazi Reflections subdivs i to ti kontrolise kvalitet.

DT je izbacio prvi tutorial za Vray, nadam se da ce ih biti jos skini pa baci pogled.
http://www.digitaltutors.com/09/training.php?cid=249&pid=431
Moze da se nadje.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8214
    • Ivan's Blog
Re: Japanese room
« Odgovor #6 poslato: 17.11.2010 19:25:39 »
Ako je isto kao i u maksu, smanjivanje glossines-a na refleksiju daje mutne refleksije, a na refrakciju - mutne stvari koje se provide. Bas kao sto je Grimm rekao. Takodje, povecanje subdivisiona povecava kvalitet kada je glossiness manji od 1 (tojest, kada je mutno) - mada je to bolje raditi preko global subdiv multipliera (u vray podesavanjima) da bi mogao odjednom sve da povecas prilikom finalnog rendera. Takodje, ako ukljucis Fresnel refleksije dobices refleksije koje zavise od mumbo-jumbo fizike (duzina talasa, ugao gledanja - valjda) a u praksi su dobre u kombinaciji sa velikom refrakcijom - ako pravis staklo.

Koliko ja znam - Vray ne donosi drasticna poboljsanja u odnosu na mental ray ali je postao popularan zbog cestih unapredjenja i brzine rada - mislim, pogledaj samo razlicite tipove vray materijala.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16202
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Re: Japanese room
« Odgovor #7 poslato: 17.11.2010 19:37:01 »
Hmm... to sam skontao i sam. Moram da dodam vray materijal da bi iskoristio prednosti vray renderera. Ali kod Mental Ray-a ne moram uopšte da koristim mentalray materijale, nego dodam mental ray atribut osnovnim Maya materijalima.

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Japanese room
« Odgovor #8 poslato: 17.11.2010 19:52:05 »
Ne kontam sada, u svakom slucaju moras da dodas nekom objektu materijal, bio on mr vray ili maya.
Moze vray i mayine materijale da renda ali bolje dodati vray jer su optimizovani za vray kao i mr materijali za mr.

Van mreže Grimm

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 915
Re: Japanese room
« Odgovor #9 poslato: 17.11.2010 21:37:28 »
Kratak tut za vray materijale.
A inace Vray je koriscen za Avatar i Alice in wonderland, verovatno jos i neke a i dosta igara.

http://www.youtube.com/user/aweidenhammer
« Poslednja izmena: 17.11.2010 21:56:19 Grimm »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15430
Re: Japanese room
« Odgovor #10 poslato: 17.11.2010 21:54:19 »
YT linkove moras da postavis u ovakvom formatu, u suprotnom nece biti embedovani