Zašto developeri ne naprave ovakve ... gimike u vanila igrama?
Iz mnogo razloga, najcesce zbog necega sto se zove feature creep, a to je kada dodavanje feature-ova pocne da ometa izlazak igre (ili, ponekad, i kvalitet igre). Dakle, dodavanje svakog - gimika - kako ti kazes, zahteva vreme i resurse. Rokovi se i ovako probijaju, i negde se mora stati i kazati - e, sada je dosta. Kod tako velike igre kao Skyrim pogotovo.
Sad, mozda pomislis - pa da, ali to je sitnica, ako su par amatera mogli za dva dana da ubace to u igru, pravi developeri bi to dodali za 2 sata. Wrong. Ti modderi ne prolaze kroz QA, oni takodje ne razmisljaju o hiljadu posledica svake dizajn odluke, itd. Svaki novi feature, uzgred, rizikuje da izazove nove bug-ove. Testiranje i unistavanje bug-ova je ogroman i zahtevan posao i cak i najmanja stvar moze da otegne izbacivanje igre na duze vreme.
Drugim recima, u jednom momentu, kada su napravili sve glavne stvari, dodali neke sekundarne stvari i uradili polish - developeri su rekli: "sada je dosta novih stvari, samo sredjujemo vec ubacene". Tu se podvuce crta i vise se nista ne dodaje do izlaska igre. Tu se vracamo na ono sto sam na pocetku rekao - kod igara koje su u startu ovako glomazne u svakom pogledu, ima mnogo manje vremena za neke sitnice.
Ali zato mogu da ostave igru otvorenom za sve koji bi da je menjaju i moduju
