Problem je sto se inputira da su ovo pelene iz kojih ce se u dogledno vreme izroditi neka zamena za mainstream native (a pogotovo gaming) aplikacije, sto trenutno izgleda kao wishful thinking (radi se o tome da se web-dev sadasnjice poredi sa native-om od pre 10 godina. Dok se HTML5-6-7 odomaci, bice ponovo milion tehnologija koje nisu deo standarda i eto belaja). Vec sada je OGROMAN problem sto imamo brdo klijenata i investitora koji su se toliko navukli na hajp da hoce HTML5 *SADA*, jednostavno ne dopire do njih da ima solidan broj use-case-ova u kojima je HTML5 jako los izbor, i to ne samo danas, nego za sledece 3-4 godine minimum. I onda kada im propadnu pare jer su hteli da prave infinity blade u webgl-u, onda ce krenuti antihajp i ode cela HTML5 mast u propas' cak i tamo gde HTML5 *jeste* idealno reshenje. Pre par meseci sam pricao sa likom iz Rovio-a i rekao je da im nije ni na kraj pameti da koriste HTML5 kao primarnu tech cak ni za tako banalnu igru kao sto je Angry birds (a nije da nisu probali). Ne zato sto ne moze, nego zato sto mora da se optimizuje za svaku platformu i svaki browser posebno, sto ubija najvecu prednost weba. I dalje imas fragmentaciju, ali zato nemas dobre alate i jos si i za red velicine sporiji.
@holodoc: Znam da ce ovo zvucati cudno, ali uz malo preterivanja MS-a generalno bas briga za Silverlight. Daleko im se vise isplati modifikovati HTML standard (i napraviti WebX pandan directX-u). A svi znamo kuda to vodi.