Trenutno sam na Zeffo, second run - završio Tomb of Miktrull.
Utisci za sada.
Pros:
- Respawn zna svoj posao. Prva dobra SW igra posle xyz godina.
- Sjajan lore. Za razliku od većine igara, ovde je baš zanimljivo čitati drevne spise, bestiarium i sl.
- Zanimljiva priča. Za sada mi je sve bolje nego ovi novi SW filmovi.
Cons:
- I pored zadatog cilja, često je nejasno gde dalje treba ići, kao da je namerno urađeno (a verovatno jeste) da te igra vodi u ćorsokak, sve dok se ne nađe pravi put, što često zna da smori. Ovako nešto sam video u Sekiru, tako da me ne čudi.
- Ne znam zašto, ali ne volim 3D mape. Naprosto su mi teške za čitanje.
- Igra je namerno urađena loše za miša i tastaturu. Default je loš, ali kako god ga i ja namestio, nije mi prijatno za igranje.
- For all intents and purposes, upgrade-ovi za lightsaber i ostalo koji su razbacani po kovčezima su čisto kozmetičke prirode i ne služe apsolutno ničemu. Tj. služe, ali samo veštačkom povećavanju sati gameplay-a. Dakle, samo za one koji vole da im je mapa očišćena 100%.
Upgrade treba da ima uticaja, inače onda to nije upgrade.
Promenio si emiter? Ok, +5% damage. Promenio si dršku? Ok, +10% na parrying. I tako dalje. Što se mene tiče, great opportunity missed.
- Enemy respawning po meditaciji/save pointu. Nepotrebna stvar, Remedy su u Control to uradili bolje sa random respawnovanjem.
Za sada je to.
PS. Combat mi je težak, ali to nije do igre, nego do mene.
Igram na Jedi Knight, a kad mi bude i to previše na story mode. Jbg, mator sam.

Ajd u zdravlje, moram da pobegnem iz