Autor Tema: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa  (Pročitano 73290 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #45 poslato: 06.11.2014 12:19:50 »
Early gameplay shots


Planetside module:





FPS module:






Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16217
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #46 poslato: 06.11.2014 14:18:42 »
Fenomenalno izgleda.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #47 poslato: 07.11.2014 10:50:11 »
Funding update, Star Citizen je pre neki dan sakupio $60 miliona, trenutno su na pola puta do 61mil. Broj backera je povecan na 640 hiljada, a arena commander modul [$5 doplata za pristup dogfight arenama] je uzelo 504 hiljade ljudi . Samo proslog meseca su sakupili $3.9 miliona.





edit-

« Poslednja izmena: 07.11.2014 11:03:18 DieH@rd »

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5123
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #48 poslato: 07.11.2014 11:20:52 »
Funding update, Star Citizen je pre neki dan sakupio $60 miliona, trenutno su na pola puta do 61mil. Broj backera je povecan na 640 hiljada, a arena commander modul [$5 doplata za pristup dogfight arenama] je uzelo 504 hiljade ljudi . Samo proslog meseca su sakupili $3.9 miliona.

U velikim produkcijama u zacudjujuce malo slucajeva su problem pare, vise neuskladjenost mogucnosti i zahteva i neefikasnost timova. Sa jedne strane, dobro je da se ima para (no shit, jel'), ali sa druge strane ne moze se tek tako baloonovati projekat. Citaj, lepo sto su oni dodali da n$ omogucava stretch goal-ove, ali... imaju li oni (dovoljno) ljudi za to i znaju li to uklopiti u svoj workflow? Kako ce sve to uticati na timelineove i pojedine delove projekata?

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #49 poslato: 07.11.2014 11:38:11 »
Imaju centralni tim koji pravi core game i odrzava engine, i koliko ja znam imaju 2 odvojena tima. Jedan pravi SP kampanju [Squadron 42] a drugi pravi FPS module. Valjda ih ima preko 200 sve ukupno.

Website i youtuvbe channel su im prepuni objasnjenja kako rade, odgovaraju na pitanja fanova bas iznenadjujuce redovno. Imaju posebne nedeljne YT emisije za izvestaje, kao i emisiju u kojoj Roberts odgovara na sva moguca pitanja. Po onome sto sam ja video do sada, produckije ide smoothly, ali kraj rada je i dalje dosta daleko.
« Poslednja izmena: 07.11.2014 11:40:41 DieH@rd »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #50 poslato: 23.12.2014 00:11:29 »


Pocetkom decembra su stigli do brojke od $66 miliona u crowdfundingu.
« Poslednja izmena: 23.12.2014 00:24:00 DieH@rd »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #51 poslato: 24.01.2015 19:56:44 »
Hyperspace putovanje dozvoljava igracima da upravljaju brodom dok su unutar wormhole-a
http://a.pomf.se/ujhjvn.webm

Devteam je imao prezentaciju na PAX South konvenciji, ceka se upload snimka tog eventa. Prve verzije planetside i FPS modula ce biti objavljene krajem marta ili tokom aprila.

Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #52 poslato: 24.01.2015 21:53:18 »
Sve ovo izgleda ludački dobro i ludački kompleskno za development.
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže twist

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 537
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #53 poslato: 26.01.2015 07:14:12 »
Zagrizli su mnogo, novac imaju, ljude imaju a ocekivanja su ogromna i RSI ne cini nista da smiri malo taj hajp vec samo dodaje kerozin na vatru.
Pre nekog vremena sam nakon razgovora sa jednim drugarom Nemcom, koji je 35-ogodisni rear admiral i upucen u Star Citizen fransizu mnogo vise nego ja, shvatio da mi se u stvari uopste ne svidja dobar deo te price. Jednostavno po meni tako nesto jednostavno ne moze da uspe ni za koga osim za RSI u pravom smislu te reci.
Umesto da cute i rade svoj posao kako treba i isporuce ono za sta im je bukvalno poklonjeno mnogo novca u neko dogledno vreme, mnogo energije i novca se trosi na to da se svaki pomak u razvoju preterano isprati i mene je to vec odavno pocelo da smara, ma koliko me sa druge strane raduje cinjenica da se jedan space sim naslov ovoliko hajpuje. Mogao bi joj stosta reci o ovome ali bojim se da cu poceti da hejtujem i da zalim za poklonjenim novcima.
You underestimate my propensity for acting on a whim, Dan. I might kill you just for the sheer cosmic perversity of the act.

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2039
  • official teta bester
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #54 poslato: 26.01.2015 08:09:39 »
hmm, sta ja znam, al narod je stoka i bez obzira dal je covek pledgovao 2000+ ili 5 USD, kao deo zajednice koja je dala ogroman novac (sada vec preko 60 miliona), oseca se kao da je i sam dao ogroman novac i zbog toga zeli redovno da vidi sta se to radi sa njegovim novcem. Verovatno zato stalno daju te progrese i update i sta vec.

Nisam ispratio bas celu kampanju do sada, al nisam stekao utisak hype-a (u smislu bice ovo najbolja igra ikada, majke mi) vec samo pokazuju sta su do sada napravili i kako to izlgeda.
Opet ovo je bukvalno igra za ljude koji su je fundirali, a oni ocigledno bas to zele. :)

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #55 poslato: 26.01.2015 10:21:36 »
RSI je obecao ambicioznu igru, ali 70% od ovih ogromnih para su zaradili kada su krenuli da aktivno prikazuju ljudima da zaista prave ono sto su obecali na startu. Sada se hype backera odrzava cistim prezentacijama tima u kojima oni prikazuju sta su za sada napravili i sta stize u buducnosti, a po svemu sudeci development im ide dobro. U konstantnoj su komunikaciji sa fanbase-om, tako da svi mogu da vide da je projekat alive and well.

Trenutno rade body & face capturing za single player kampanju u studiju kojeg je osnovao Andy Serkis, bas jedva cekam da vidim kako ce to da ispadne. Kada se priblizi izlazak prvog SP modula, to ce biti vreme kada ce RSI dobiti pare od mene.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #56 poslato: 01.02.2015 20:04:43 »
Public paneli na kojima su pricali o igri, bas ciljaju visoko





Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #57 poslato: 28.02.2015 12:04:34 »
Sakupise preko 74 miliona sa 765k backera. U zadnja 4 meseca imaju tempo od $3.5M mesecno.

« Poslednja izmena: 28.02.2015 12:07:36 DieH@rd »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #58 poslato: 08.03.2015 18:20:19 »
Fino sredise raspadanje brodova pod paljbom.


Arena Commander modul je besplatan do 15. marta, get it at https://robertsspaceindustries.com/promotions/paxeast-2015
Code: PAXEASTFREEFLY2K15

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16217
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #59 poslato: 08.03.2015 22:25:08 »
Ovo je impresivno. Pitam se kako će uklopiti to sa brodskim sistemima. Ono, ne verujem da možeš tek tako da razkomadaš brod i da on i dalje leti. Ako baš računaju koji brodski sistem je pogođen i pokušaju da budu realni oko toga, ona će biti moguće uništiti brod jednim srećnim pogotkom. Oko u reaktor ili u čelo pilota.