Autor Tema: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa  (Pročitano 73374 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #120 poslato: 15.10.2016 23:08:55 »
Pogled na stanje igre pre CitizenCon konferencije, ukljucujuci i momenat kada su odlucili da ne prikazu javno Squadron 42. Nisu mogli da rese animation/AI probleme na vreme. Snimak ima kratke pogleda na S42. It looks great.


Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8239
    • Ivan's Blog
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #121 poslato: 16.10.2016 12:04:25 »
Hocemo da napravimo igru u svemiru, u kojoj - ako zelite - mozete da budete vanzemaljska jabuka koju lik zagrize i baci na pod. Neverovatno je - ono, mozete da lezite na podu svemirske stanice, totalno zagrizeni, sa realisticnom fizikom. Kontrole smo isto prilagodili vasem stanju postojanja u vidu jabuke: ni jedan taster ne radi nista! Za to smo morali da napravimo 10 novih modula koji omogucavaju dalju ekspanziju, posto jednog dana Kris moze da dodje i kaze "ljudi, zelim da vidim sta se desilo sa Ros i Rejcel nakon Friendsa, direktno u nasoj igri". Jos uvek nista nismo zavrsili, ali pravimo nove sisteme koji ce omoguciti nove implementacije novih modula sa novim stvarima. A sada, evo 10 random ljudi iz tima koji ce da nam kazu kako su uzbudjeni.

Brate, nece ovo izaci bar do 2020.
« Poslednja izmena: 16.10.2016 12:06:58 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5123
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #122 poslato: 16.10.2016 12:50:53 »
Chris Roberts zvuci kao megasmarach sa svojim "I have a VISION and you incompetent fools are getting in the way" stavom, a ako je ovo zvanicno, znaci da je real-life slika jos gora :) Svidja mi se sva ta prica sa radimo-toliko-da-ni-ne-spavamo... Pogotovo sto nije da nemaju para - a cim imaju resurse i i dalje guraju ljude preko limita... Kao neko ko je i sam proveo u rovovima po koju deceniju, znam da je najsigurniji put ka burnout-u i katastrofalnim rezultatima :)
« Poslednja izmena: 16.10.2016 12:53:17 bear »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #123 poslato: 16.10.2016 13:04:50 »
Svidja mi se sva ta prica sa radimo-toliko-da-ni-ne-spavamo... Pogotovo sto nije da nemaju para - a cim imaju resurse i i dalje guraju ljude preko limita...

Radili su toliko jer su hteli da imaju nesto spremno za CitizenCon.

Brate, nece ovo izaci bar do 2020.
[/quote

Da li te to pogadja u dusu? :)

Van mreže Igor

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 3088
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #124 poslato: 16.10.2016 13:53:28 »
Ja imam utisak da ce ovo implodirati od feature bloat-a i prici kao nesudjeni nastavak duke nukem-a...
"Let us think the unthinkable, let us do the undoable, let us prepare to grapple with the ineffable itself, and see if we may not eff it after all." - Douglas Adams

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #125 poslato: 16.10.2016 13:57:49 »
I have hope.

Feature lock je bio odavno, a i prikazali su da svaki zasebni modul radi. Samo treba sve sklopiti. Ostao je metric shitton posla, but end is in sight.


Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5123
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #126 poslato: 16.10.2016 14:14:33 »
Svidja mi se sva ta prica sa radimo-toliko-da-ni-ne-spavamo... Pogotovo sto nije da nemaju para - a cim imaju resurse i i dalje guraju ljude preko limita...

Radili su toliko jer su hteli da imaju nesto spremno za CitizenCon.

Nisam rekao da rade bez razloga, vec da ne znaju da planiraju i pri tome jos amortizuju svoje timove za PR event :)

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #127 poslato: 16.10.2016 14:29:04 »
Gaming industrija je luda, maltene svi u velikim timovima se ubijaju sa radom. Planiranje za eliminsanje chrunch-a maltene neko ne uspeva da sprovede.

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5123
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #128 poslato: 16.10.2016 16:33:02 »
Pa cekaj, ovi em imaju para, em nemaju zle producente i publishere da im sede na vratu, em rade na svojem projektu cije su goal-ove sami definisali, em su sami organizovali citizencon... Zasto onda izgaraju?
« Poslednja izmena: 16.10.2016 16:36:45 bear »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #129 poslato: 16.10.2016 17:27:01 »
Zato sto im na CitizenCon dolaze hiljade fanova? Zasto sto svake godine tada imaju streamed prezentaciju gde opisuju stanje igre i plan rada za sledeci period?

Imaju neki svoj plan, oklen znam. Ne crkavam da saznam, cekam da igra izadje i divim se napretku veoma komplikovanog projekta.


Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5123
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #130 poslato: 16.10.2016 18:43:48 »
Sve to govoris kao da je to neko iznenadjenje, da oni nisu znali da to moraju da rade ili da nisu oni sami sebi odredjivali sta ce da prikazu. To znaci a) los top/middle menadzment (jer obecava/trazi nerealno ili nema pojma sta je uopste moguce) i b) los line-management (koji pusta da im ljudi izgaraju, sto dugorocno dovodi do jos vise kasnjenja i problem sa kvalitetom). Nema to veze sa gaming industrijom, to je tako u svakoj vecoj (1000+ ljudi) white-collar firmi.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16218
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #131 poslato: 16.10.2016 21:09:15 »
Ono što meni jako smrdi je to koliko su (loše) nameštene te prezentacije. Smrdi mi na No Man's Sky prezentacije kad se na kraju ispostavilo da su svo vreme prikazivali skriptovane događaje da sve deluje tako uzbudljivo i prelepo. Pogotovo na ovoj poslednjoj prezentaciji. Ništa od toga se nije desilo slučajno, na slučajnom delu plajnete, sve je debelo isplanirano za prezentaciju. U kom slučaju nije uopšte toliko impresivno. Da ne pominjem onaj deo kad kao na kraju dođu do nekog broda i lik kaže "what an interesting ship" i onda ga KAO Robers zaustavi jer su KAO previše pokazali. Kao ima još toliko contenta i slučajno im eto iscurelo nešto što nije trebalo da bude tu. Fake as hell.

Igra je i dalje, što se mene tiče, neigriva. Postoje ti moduli i oni funkcionišu u smislu da možeš da letiš brodom, možeš da pucaš. Ali dok se to ne uveže, niko nema pojma da li je igra kao celina igriva, da li će ikome da drži pažnju (ista priča sa No Man's Sky). Mislim da su sa toliko para i slobode kreativnog pravca, što Bear kaže, do sada mogli nešto mnogo konkretnije da naprave. Ili je očajno rukovođenje projektom ili je očajna vizija. U prvom slučaju nešto može još i da bude od ovoga, ali što Ivan kaže, do 2020. U ovom drugom slučaju ispašće No Man's Sky all over again. Sve će biti na svom mestu, ali igra jednostavno neće nikome biti zanimljiva posle dva dana.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #132 poslato: 16.10.2016 22:03:13 »
Ono što meni jako smrdi je to koliko su (loše) nameštene te prezentacije. Smrdi mi na No Man's Sky prezentacije kad se na kraju ispostavilo da su svo vreme prikazivali skriptovane događaje da sve deluje tako uzbudljivo i prelepo. Pogotovo na ovoj poslednjoj prezentaciji. Ništa od toga se nije desilo slučajno, na slučajnom delu plajnete, sve je debelo isplanirano za prezentaciju.

To je i cilj. Proceduralno generisanje se koristi za pocetno pravljenje enviromenta, ali dizajneri ce rucno praviti [skoro] sve misije i rucno tweakovati enviroment da sto vise odgovara parametrima zamisljenje misije. Zele da zadnji layer misija [napravljen iznad svog procedural stuff-a] bude handcrafted experience, a base sistemi su tu samo da obezbede pocetne temelje gde ce igraci da traze zabavu [space, planets, space stations, new/zeroG destroyed/crashed ships, etc]. Plus kada krene full Star Citizen multiplayer, uticace to dosta na pojavu drugih poslova. Nece svi igraci morati biti piloti, bice raznih zanimanja i raznih nacina da se zaradjuje/napreduje.

Ne prave celu galaksiju kao NMS, prave mali broj zvezdanih sistema koji ce biti detaljniji. Oko 50-tak ako se dobro secam za pocetak, i to nece svi biti accessible na startu vec ce igraci koji odaberu da budu u explorer klasi biti potrebni da se pronadju bezbedni warp putevi do tih novih sistema [koji ce biti dodavani laganim tokom]. Pogledaj punu CitizenCon prezentaciju da vidis raspored contenta za buduce alfa testove, sta ce lagano sve biti brought up to working level.


E sad, videli smo samo Star Citizen, tj online multiplayer segment ciji moduli se lagano doradjuju i povezuju jedan sa drugim. Squadron 42 ce biti tradicionalna singleplayer igra koja predstavlja veliko unapredjenje u odnosu na Wing Commander/Freespace. Tu cemo dobiti metric shitton hand crafted HQ contenta, pa svako moze da igra ono sto mu se svidi. Oni koji vole unapredjeni Elite stuff ce imati SC, a oni koji vole tradicional space shooting action ce imati SQ42.

Van mreže Igor

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 3088
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #133 poslato: 16.10.2016 22:24:16 »
Cekaj, ovo sto je prikazano je znaci skriptovana misija? Taj SQ42?
"Let us think the unthinkable, let us do the undoable, let us prepare to grapple with the ineffable itself, and see if we may not eff it after all." - Douglas Adams

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15472
Odg: Star Citizen - nova igra Chris Robertsa
« Odgovor #134 poslato: 16.10.2016 22:28:10 »
Ovo sto je prikazano je misija iz Star Citizena, online sekcie igre. U tom brodu sto je sleteo na planetu je moglo biti npr cetvoro ljudi. Poenta prezentacije je bila da prikaze kako izgleda novi planetarni tech koji podrzava vise bioma i sl.

Squadron 42 ce biti full on cinematic, story progression, brifinzi pre/tokom/posle misija, etc. Kao stare Wing Commander igre samo on steroids [iskoriscenje svih modula koje prave za SC].
« Poslednja izmena: 16.10.2016 22:31:13 DieH@rd »