Pređoh 90% main kampanje i kompletnu The Frozen Wilds ekspanziju.
Pa da krenemo.
Pros:
- Priča ove igre je zaista nešto posebno. Pravo je zadovoljstvo biti uz Aloy sve vreme i skupljati sve audio/tekst zapise iz nestale epohe. Ovo je svakako i najjači adut igre.
- Audiovizuelno, fantastično iskustvo. Sve je odrađeno vrhunski.
-Gameplay je većim delom vrlo dobar, ali zna da dosadi ako se igra duže vreme, što je odlika i igara koja HZD debelo kopira, a to su Far Cry, Assassin's Creed, a boga mi i Witcher 3.
- Regularni checkpoints.
- Sjajni Shield Weaver armor. Ujedno i najbolji side quest u igri jer jedini daje sense of progression and reward. Najebo bih ko žuti u Frozen Wilds da mi nije bilo njega.

Cons:
- Oružja u igri su vrlo neefikasna i pored level up-a i umetanja upgrade-a u slotove oružja. Da bi oružja upgradeovao ide se na:
- Grind. Relentless, unending grind. Da bih dobio neznatno jači luk i strelu, morao sam da idem na neku livadu gde su Trampleri, jer mi za kupovinu nekog jačeg luka i strele treba Trampler heart. Dakle, kokao sam ih sat bez prestanka bez ikakvog rezultata, da bih se naknadno na forumima informisao da se Trampler heart totalno random generiše u lootu mrtve mašine. Posle sam video da ima da se kupi na lokalnom Meridian buvljaku.
Grind je prisutan i u drugim sferama. Da bi završio deo main questa (side da i ne pominjem), često je potrebno grindovati da bi se došlo do željenog cilja, sve u cilju veštačkog povećanja dužine gameplay-a.
- Side questovi su generalno dosadni i generički, a svode se na pronalaženje nestalog rođaka, rezervnih delova koje neki idiot trgovac traži (Griiiiind!!!!!) ili rešavanja tribal razmirica. Što je generalno šteta, jer je lore toliko zanimljiv da se moglo posvetiti malo vremena pisanju side questova.
- Cauldrons. Posle očišćenih tri Cauldrona, skapirao sam da me developeri vuku za nos, jer pored toga što isto izgledaju, aposolutno nema nikakve nagrade posle završenog nivoa, osim besmislenog spear "upgrade-a", a koji se odnosi na tip mašine koja se može override-vati. U jeee. Wow. Dakle, toliko je to moglo bolje da se uradi. Cela svrha cauldrona bi bila bolja da se na kraju posle napornog fighta sa mini Boss-om dobije značajan tech weapon upgrade. Ovo je common sense i odlika starih dobrih RPG-ova.
- Užasan inventory management. Ozbiljno, ko je ono odobrio?

- Level up je dosta nejasan. Dešavalo mi se da u sukobu sa daleko slabijim oponentima, (Ja Legenda sa Shield Weaverom Lvl. 30+, a oni klošari na Lvl. 10) pa mi opet bude potrebna maltene ista količina strela. Ovo se donekle rešilo smanjenjem težine sa normal na easy.
Sve u svemu, igra je solidna jer kao što rekoh, odlična priča je najjači adut igre i glavni pokretač gameplay-a.
Što se mene tiče, 8/10.