Autor Tema: Pyramids game (WIP)  (Pročitano 42373 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Pyramids game (WIP)
« poslato: 04.08.2013 18:36:43 »
Pošto radim na ovoj mojoj igri koja za sada ima radni naziv "Pyramids", odlučio sam da ovde postujem napredak i tražim feedback. Seting igre su lavirinti u piramidama. Pre neki dan sam nacrtao neki koncept za lika kojeg igrač vodi, a danas sam za 4 sata (što mislim da je super s obzirom da prvi put to radim) napravio low poly model lika sve sa teksturama.

Kako vam izgleda? Model mora da bude low poly (ovde je 444 poligona) jer je mobilna igra, on će biti dosta sitan na ekranu.


Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #1 poslato: 04.08.2013 19:06:29 »
Izgleda super! Mada 2D artstyle ima bolji shmek, oblik lika je je nakako izrazajniji i precizniji. Nije 3D lik los, ali ono, nekako mi je previse smooth and rounded. Verovatno ce super izgledati u ingame okruzenju kada je manji.

Inace na kakav gameplay ciljas, pogled odozgore i pomeranje kao Pacman/Bomberman-u?

Van mreže Vaar

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 668
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #2 poslato: 04.08.2013 19:18:36 »
Mene si kupio sa pyramids i maze gameplay :) Jednostavno sam dane provodio igrajuci Rick Dangerous-a, a poslednje dve godine razbijam Spelunky. Molim te kad imas vremena pogledaj Spelunky. Free platforma. Samo za hardcore gamere. Prepuna skrivenih tajni, prolaza, oruzja, mapa, etc... Nivoi se nikada ne ponavljaju i generisu se uvek novi. Grafika je pixel related ali to je apsolutno nebitno za gameplay.
Ja sam isto za 2D. Ali mi se svidjaju modeli. Levi nekako vise. I boje su bolje. Mislim na tu pesak/prasina boju. Reci nam nesto vise o samoj igri da bi mogli temeljnije da se ukljucimo.
« Poslednja izmena: 05.08.2013 15:57:36 Vaar »

Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #3 poslato: 05.08.2013 15:37:59 »
Relja, prvo, mrzim te jer praviš svoju igru. Ako ti uspe i bude dobra, mrzeću te dodatnim žarom! :D

Lik je super, sviđa mi se sve, osim boje stakla naočara. Kontam da si upario sa kravatom, ali mi je nekako bezveze i na konceptu i na modelu (tu mi je ta bordo možda još i gora). Možda da pokušaš sa standardnim crnim? Nije bitno realno, ali to mi jedino pada na pamet, ostalo mi je sve sjajno :)
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #4 poslato: 05.08.2013 17:56:43 »
Hvala ljudi za ovaj preliminarni feedback.

Ajde da prvo opišem koncept igre. Pre par meseci igrao sam ponovo Another World na Amiga emulatora i došao do jednog dela igre koji mi je dobro poznad. Konradov pomoćnik otvori prolaz u podu kroz koji on propadne u ventilacione sisteme ili neke tako slične tunele ispod. Ovaj deo igre je totalno originalan i ne ponavlja se kasnije. Evo screenshot-a:





Dakle, vidimo samo prostor oko Konrada. Što mi nekako simulira osećaj koji neko ima u potpunom mraku na osnovu pipanja zidova. Kotrljajući se tako nailazi na prepreke, paru koja se ispaljuje u redovnim intervalima, visoke padove od kojih pogine i sl, ali poenta je da se navigira na osnovu sećanja tunela. Morate da dobro upamtite gde je šta da bi prešli ceo nivo u mraku.

Skontao sam da je to zanimljiv pristup rešavanju lavirinta i odlučio da napravim igru s tim gameplay-em na umu. Dakle ovde će biti istraživač koji upada u piramidu s vrha i istražuje tunele (sa zamkama, ključevima i sl) ali ne vidi ništa van domašaja svoje baklje. Pošto je piramida u pitanju, prvi nivoi su mali i jednostavni, a kako se spušta dole ka "faraonovoj odaji" postaju sve veči i komplikovaniji. That's aout it. Na dnu nailazi na portal koji ga vodi na tematski drugu piramidu. Recimo u fazonu inka. Pa sledeća može da bude alien world i tako dalje, svaka sa svojim setom prepreka i logičkih igrarija.

E sad, što se naočara tiče. Tu sam se možda zaj***o. Prvo sam kontao da bude neki steampunk lik sa gomilom opreme na sebi, pa su mi se te pilotske naočare sa crvenim staklom učinile kao super ideja. Ali onda sma završio sa ovim Indiana Jones type likom. Videću šta mogu da izmenim malo.

Edit: Evo dva snapshota lavirinta direkt sa mog Nexusa:





Ovo je ono... working, jedino što sa mojim ograničenim poznavanjem skriptovanja ne mogu da kontrolišem ovaj plamen po lavirintu preko touchscreen-a ali mogu sa WASD kontrolama na Desktop varijanti. Ovo je jedan raniji test, mislim da treba da bude manje realno, više cartoony. Ne znam da li da pokušam da napravim kao u Another World-u totalan mrak okolo ili da ostavim ovako obrise (mapa je veća od ekrana, kamera prati lika sa bakljom, svakako mora da se pamte skretanja).
« Poslednja izmena: 05.08.2013 18:22:35 Relja »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #5 poslato: 05.08.2013 18:26:15 »
Fina ideja za igru.

Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #6 poslato: 05.08.2013 18:58:49 »
Odličan koncept, posebno zbog tog ograničenog poznavanja sveta. You go Relja, go-go-go! :D
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže Vaar

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 668
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #7 poslato: 05.08.2013 19:59:35 »
Omg - ja mislio neka jump 4 joy platforma :)
Zadrzao bih se na konceptu piramida. Ne bih da naredni nivo bude alien space ship ili tako nesto. Dakle, samo piramide. Svaki lavirint ima neku tezinu. Npr. 5 od 100. Lavirinti se ne nikada ne ponavljaju da ne bi mogla da se nauci sema nego se generisu u zavisnosti od tezine nivoa. Ubaci neke power-upove gde ce recimo moci da razbije kameni blok ili recimo baklja malo bolje osvetli put ispred, itd...

Na mreži kalkulus

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 1053
    • http://kalkulus.net
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #8 poslato: 05.08.2013 20:41:09 »
izgleda super za pocetak :)

pomenuo si skripting, u cemu radish igru? kapiram da koristish neki engine ili shta vec
I know it all, I just can't remember it all at once
Blog / Photo

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #9 poslato: 05.08.2013 20:49:01 »
calculus: Ovo je Unity. Zaboravih koji se jezik tu koristi.

Vaar, da, imao sam na umu te powerup-ove. Ono što nisam pomenuo je da se baklja polako gasi, sa indikatorom u nekom uglu ekrana. fora je da mora da se nađe izlaz pre nego što ta baklja rikne tako da tu na scenu stupaju bolje baklje i sl, ali kod većih nivoa, biće i "dopuna" u smislu da se naiđe na sobu sa vatrom gde se to dopuni.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #10 poslato: 05.08.2013 21:11:43 »
To sa nestajanjem svetlosti je dobar nacin da se digne tenzija. Also mumije... one su uvek dobre za tenziju. :)

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #11 poslato: 07.08.2013 20:06:01 »
Danas sam se fokusirao na rigging. Nije savršeno, ali dovoljno da uočim neke veće mane modela.


Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #12 poslato: 07.08.2013 20:14:11 »
Hulk smash. :D

Inace, sto se tice onih gore shotova, previse je to svetlo IMO. Ja bi stavio ili da vidis samo par metara oko sebe a ostatak da bude mrak, ili da "jednom osvetljene zone" ostanu markirane pod fog of war-om cisto da znas kuda si bio, a ostatak mape da bude u totalnom mraku.

Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #13 poslato: 07.08.2013 20:16:38 »
Super izgleda animacija, samo što prevelike šake/pesnice upadaju u prvi plan, a mlataranje deluje agresivno, što je, pretpostavljam, Dajhard takođe primetio, samo na svom jeziku. :)
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #14 poslato: 07.08.2013 20:37:50 »
Da, kao što rekoh, animacija je preliminarna. Samo da vidim kako se model deformiše. Deluje mi previše ravno na leđima i dupetu.

Slažem se da treba da bude mračnija okolina. Samo ne bih bas sve crno da bude. Moram da nađem način da održim neku atmosferu.