Autor Tema: Pyramids game (WIP)  (Pročitano 44828 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vaar

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 668
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #30 poslato: 11.11.2013 12:41:17 »
Na prevojima i prelazima pojacaj.
Zar ne mozes jednostavno da pojacas kontrast kroz neki filter i igras se color levelsima?

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #31 poslato: 11.11.2013 13:40:57 »
Mogu naravno, Ali onda bi neki delovi bili previše tamni. Evo nekog novog pokušaja, preko stare teksture:


Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #32 poslato: 11.11.2013 19:45:53 »
More stuff:


Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #33 poslato: 12.11.2013 18:32:31 »
Sada već ozbiljno izgleda kao igra. Good job, bar sa vizuelne strane.
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #34 poslato: 12.11.2013 19:40:21 »
Ono što meni sad smeta je nedostatak kontrasta. Pod se jedva razlikuje od zidova. Moram to nekako da rešim.

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 1996
  • official teta bester
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #35 poslato: 13.11.2013 08:18:57 »
Uz rizik da izazovem 'Bitch, please' odgovor...

Zar to osvetljenje ne moze da se resi podesavanjem izvora svetla u samom enginu? :)

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #36 poslato: 13.11.2013 09:04:52 »
Ne, pošto sam odlučio da idem bez shade-ovanja, i bez izvoira svetla. Sve će da bude cartoony, a verujem i lakše za mobilne uređaje tako. Mislim da ću da teksturama osenčim razne strane ovih blokova drugačije i da tako dobijem neki osećaj prostora.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #37 poslato: 13.11.2013 13:21:12 »
Pošto mi je painting skills jako neuredan, odlučio sam da probam da vektorski nacrtam teksture i generalno ovo mi do sada izgleda najbolje:


Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #38 poslato: 13.11.2013 14:47:48 »
And more...


Van mreže ivica

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 4377
    • The Art of Kendo
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #39 poslato: 13.11.2013 14:50:16 »
Meni izgleda prilično dobro, posebno pukotine u blokovima zidova.
Movies, films and movies - Watching movies and writing about them

Van mreže Vaar

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 668
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #40 poslato: 13.11.2013 20:31:46 »
Mora li da ima toliko ponavljanja? Mogu li da se urade blokovi sa recimo 20ak patterna koji ce random da se prikazuju na istom nivou?
Mislim da bi ovi blokovi bolje izgledali kada bi im dodao malo noise efekta, ali rucno (ja sam samo provukao kroz filter u PS da bi kao bili prasnjaviji/rusticniji). Mozda je pod previse mracan (prosvetlio sam ga malo). Mislim, nemoj da me slusas, samo nagadjam. Ovo je waaay out of my league...

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #41 poslato: 13.11.2013 23:50:04 »
Naravno da može da se napravi milion tekstura, ali to nije baš zdfravo za mobile distribuciju. Videću koliko mogu da izvučm različitih blokoba. Noise nije loša ideja, mada ne bih stavljao nikakvu teksturu kamena ili takvo nešto da ne remetim stil. Za pod ne mogu da skontam šta da radim. Treba mi da bude jasno različit od zidova zbog kontrasta i da igrač lakše prati putanju. možda treba da izbacim ovo kamenje...

Van mreže Vaar

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 668
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #42 poslato: 14.11.2013 00:22:14 »
Aha, good to know. Da, pod i meni bode oci.
Vozi dalje, vratices se na pod kad dobijes inspiraciju...

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #43 poslato: 14.11.2013 21:57:34 »
Uspešno sam rigovao lika:

Spreman da drži baklju:



Spreman za obračun sa mumijom :)


« Poslednja izmena: 14.11.2013 23:11:50 Relja »

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Pyramids game (WIP)
« Odgovor #44 poslato: 16.11.2013 18:18:32 »
Ubačeno u Unity. Sve animacije rade. Jedino što i dalje ne mogu da napravim da radi na touchscreen-u.