Autor Tema: Playstation  (Pročitano 112508 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #15 poslato: 10.03.2015 20:11:47 »
Nije tebi lako.

It's a joke, dude. Znaš, humor. Savetujem ti da probaš, sjajna stvar.

 :mellow:

Ne diraj ga u Sony.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #16 poslato: 10.03.2015 20:20:25 »


:D

Van mreže Igor

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 3058
Odg: Playstation
« Odgovor #17 poslato: 10.03.2015 20:56:22 »




"Let us think the unthinkable, let us do the undoable, let us prepare to grapple with the ineffable itself, and see if we may not eff it after all." - Douglas Adams

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #18 poslato: 20.03.2015 14:50:47 »
A Sonyjeve ekskluzive, barem ove najavljene, su poprilicno lejm. Bloodborne? Please.

Annnnywaaaaaays.... Nas voljeni Ivan je preorderovao Bloodborne jer mu se odjednom svidela igra.  :laugh3:


Evo poslednja 2 trejlera:




Game Informer je javio svoje utiske posle vise od 40 sati igranja, i jaaaaako su zadovoljni. Igra izlazi u prodaju u utorak, i ja cu je igrati, pa ako ima jos nekoga mozemo se okupiti u coop-u. :)

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #19 poslato: 20.03.2015 15:03:51 »
Mislim da je odraz velicine karaktera kada neko promeni misljenje i to prizna!

Odgledao sam par Bloodborne gameplay videa i dopalo mi se. Hteo sam Witcher-a 3 da narucim, ali to cu u maju kada bude izlazilo. Onda sam hteo GTA V, ali to izlazi za PC uskoro a system requirements je poprilicno ispod mog, pa je i to otpalo. A ovo je ekskluziva, izgleda vrlo interesantno - pa hajde da probam. Ne verujem japanskim igrama - ali ono malo sto sam igrao Dark Souls 2 nije bilo lose. Najveca zamerka mi je bila depresivna grafika koja je jos delovala poprilicno zastarelo. Bloodborne deluje kao next-gen naslov, a i dizajn mi je mastovitiji i lepsi.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #20 poslato: 24.03.2015 21:00:46 »
Izasao je Bloodborne, kriticari su ga docekali pozitivnije nego kod bilo koja Souls igra do sada. Reviewovi su uglavnom ili devetke ili jace, Metacritic je na 93 , a Amazon je ostao bez kopija igre [sto se retko desava]. :D
http://www.gametrailers.com/reviews/zeq6tw/bloodborne-review


Posle par sati, jako uzivam u igri. It's challenging but very fun. Igra je prelepa, combat zahteva dosta paznje, a posto mi je ovo prva "Souls" igra, i dalje treba dosta toga da naucim. Prvi boss me je masakrirao kada sam prvi put dosao do njega, evo snimka tog epskog okrsaja. Uglavnom sam ga samo random napadao, nisam imao taktiku niti pokusavao da mu provalim poteze.

36min mark @ http://www.twitch.tv/diehaard/b/640969503

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #21 poslato: 24.03.2015 23:45:23 »
Igra nije losa. Nije ni nesto jako posebno kako bi Souls fanovi voleli da predstave posto delimicno pati od loseg game designa. Da, Souls fanovi ce pokusati da objasne kako je u pitanju bas suprotno - odlican game design, ali nije, zapravo je los. Ne nasedajte na zanesene review-ove, igra nije teska. Igra je samo tako namestena da vas tera da puno puta prolazite iste deonice i zbog glupavih gresaka morate sve iz pocetka. Vremenom gubite strpljenje, pravite sve vise gresaka a igra kao da vam se smeje u lice "pa kad ste glupavi/nestrpljivi/nervozni". Kao da ste vi krivi sto ste se smorili posle 10-og prelaza istog dela. Sve to stvara lazni osecaj velike tezine sto su fanovi izhajpovali do neba i sada je to kao feature. Fora je sto je originalni Demon Souls bio igra koja je, zbog loseg dizajna, bila tako ludacki sklopljena da je ljudima postao izazov da je predju. Ali ubedjen sam da to nije bila namera developera, vise posledica losih odluka. I onda je, od jednom, to postao maltene internet meme, fazon, izazov, nazovite to kako hocete. I sada je serijal popularan. Dakle - igra nije teska, igra je samo zamorna i iscrpljujuca. Los game design.

S druge strane, ima i momenata odlicnog game designa. Vrlo je lepa igra, borba je zabavna i ima zaista fine momente. Level design je odlican - kako se lokacije nadovezuju jedna na drugu i cesto dobijate priliku da shvatite kako ste dosli do istog mesta samo drugim putem i sa druge strane iste kapije. Tesko je opisati recima, ali mesto zaista deluje kao vrlo zanimljiv i realan lavirint, kao pravi fizicki prostor i to je vrlo cool. Nisam tako nesto video u igrama ranije.

Uglavnom, solidni akcioni RPG sa par problematicnih dizajnerskih odluka koje fanovi uzdizu u nebo a niko ne sme da kritikuje posto odjednom ispadne razmazeni gejmer nove casual generacije umesto hard core vest old-school igrac koji svi mastaju da jesu. Ali, kao sto rekoh, to je iluzija, posto skill nije potreban ni upola koliko upornost. Mislim da i losi igraci mogu da predju bilo koju sekciju ako je odigraju 50 puta. Ima vrlo lep vizualni identitet i, uprkos svemu, jeste zabavna igra.

Ono sta meni nije jasno kod japanskih igara je zasto.... Mislim, zasto moraju, prosto po pravilu, da imaju neobjasnjive momente. Ne govorim o gameplay-u, o grafici, itd. - ali zasto bas sve japanske igre moraju da imaju vrlo cudne dizajnerske odluke:

1. Kada pokupis predmet, mora da se ispise sta si pokupio pa moras da pritisnes ok. Ovako nesto sam video samo u japanskim igrama i nigde vise.
2. Meniji su redovno uradjeni uzasno lose i ruzno. Interfejs kao da su namerno pravili tako da zahteva puno pritiskanja i puno nepotrebnog teksta. Ne umem da opisem, ali ako je iko ikad igrao japanske igre, zna na sta mislim.
3. Fontovi. Znam da mozda deluje smesno, ali ja ne kapiram opsednutost japanskih igara sa serifnim fontovima koji izgledaju uzasno. Dok sve zapadne igre imaju lepe custom fontove (pogledajte fontove u jednom Diablu ili Mass Effectu) ovde imaju taj isti, uzasni serifni font kao i u svim japanskim igrama
4. Iako je Playstation ekskluziva koja je radjena u saradnji sa Sonijem, Bloodborne je, do sad, jedina PS4 igra koju sam probao koja ne dozvoljava upotrebu thumbsticka u menijima kao sve normalne igre vec insistira na dpad-u. Zasto? Zbog: Japanci.


Ako ikad izadje za PC, a ima naznaka da ce izaci, probajte. Vredi videti, svakako.
« Poslednja izmena: 24.03.2015 23:53:29 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #22 poslato: 25.03.2015 00:16:58 »
99.999% nece izaci za PC.  Sony je vlasnik IP-a, oni su publisher igre.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #23 poslato: 25.03.2015 00:57:31 »
Vremena se menjaju. Ne bi me cudilo ni da izadje. Nintendo se zakleo da nece praviti mobile igre za iOS i Android, pa sad hoce. Tako i Sony mozda odluci da izbaci za PC.

Inace, evo da se pohvalim, i ja sam presao prvog bossa. A nasao sam i onu muzicku kutijicu koja ce mi posle trebati (negde sam video da je koristimo protiv jednog bossa). Jeziva prica :) "Koristimo muzicku kutiju kada nas tata zaboravi da ga podsetimo" :D :D Creepy.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #24 poslato: 25.03.2015 01:35:37 »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #25 poslato: 25.03.2015 01:40:53 »
The man has a point:

www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9860
Odg: Playstation
« Odgovor #26 poslato: 25.03.2015 09:53:02 »
Iako nisam igrao ovu igru (a i neću, thank the Gods), u potpunosti se slažem sa svime što je Ivan naveo, pogovo sa ovim tweetovima.
Japansko sranje.

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #27 poslato: 25.03.2015 10:10:50 »
Meni se cini da si ti Ivane napravio ovaj thread samo da bi imao mesto gde bi mogao zapisujes svoje frustracije.  :D  Znao si ranije kakve su Souls igre, i znao si da ce ovo biti jedna od njih. 

I molim te, nemoj vise da postujes tweetove od Dan Stapletona. On je IDIOT koji redovno baca hate samo da bi odrzao steady flow posete na svom twitter profilu. Ovo sto je sada napisao o Bloodborne-u je mi je totalno kretenski. Niko nikoga ne tera da igra Souls igre. One su na trzistu vec 6 godina, svi znaju kakvu formu oni imaju [osim jelte tebe koji si kupio igru jer je ~"izgledala dosta lepse od DS2 u trejlerima" :)] i vec kod prve igre je bilo jasno vidljivo da ta franshiza nije za svakoga. Pozitivni reviewovi su tu jer ima jako puno gaming novinara kojima se igra svidja, i oni zele da promovisu igru kod milionskog fanbase-a koji voli tu franshizu.

Ono sto Stapleton [a donekle i ti] zeli je da npr Fudbal dobije dosta vise newb-friendly pravila koja bi omogucila svima da igraju taj sport. :D Ajde da svi moji protivnici u fudbalu budu deca [jer jelte u igrama protivnici moraju biti laki], ajde da tokjom vodjenja lopte dobijam radio messages non stop od trenera [jer jelte igre moraju da pomazu igracima] i ajde protivnicki gol bude 4x fizicki veci [jer jelte, cilj igre mora biti veoma jasan].


A sto se tvojih problema sa menijima, fontom i UI promptovima tice... za to nemam odgovor. :) Nisam nijednom ni pomislio na to dok sam igrao, samo mi je trebalo malo vremena da se naviknem na postojanje "quick access" i "full" inventory-a, i sada mi je sve jasno.



Iako nisam igrao ovu igru (a i neću, thank the Gods), u potpunosti se slažem sa svime što je Ivan naveo, pogovo sa ovim tweetovima.
Japansko sranje.



Kao i uvek, uzivaj u igrama koje ti se svidjaju. Al ako krenes da bacas iracionalni hate na ~"japansko sranje koje fala bogovima ni ne zelis da igras" [za gaming platformu koju ni ne posedujes], mozes ocekivati da ce ti neko sa drugim misljenjem odgovoriti na to.  :)


« Poslednja izmena: 25.03.2015 10:15:31 DieH@rd »

Na mreži Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9860
Odg: Playstation
« Odgovor #28 poslato: 25.03.2015 11:11:13 »
Mladene....kao prvo, moj i Ivanov "hate" kako ga zoveš...pre svega nije hate, već konstruktivna kritika. Iako Bloodborne nisam igrao, ali sam igrao (ne mnogo doduše) DS 1 i 2, da itekako znam sa čim imam posla. Ivanovo mišljenje samo potvrđuje ono što sam već znao. Ne tvrdim da igra treba da te vodi za ruku, ali te igre koje ti i ogroman broj igrača širom sveta volite imaju ozbiljne propuste. Da ne kucam previse, Ivan je rekao sve što treba.

Kao drugo, ne znam zašto ti toliko smeta kada neko na ovom forumu iskaže mišljenje koje se ne poklapa sa tvojim. Opusti se brate...


Npr, meni je totalno simpatično kada Ivan kritikuje stvari koje ja volim. Pih, jaka stvar. Ajmo Ivane na pivo so you can tell me all about it.  ;D

Imam ortaka koji se loži na mange i te japanske igre (da, poseduje playstation) i večito se podsmeva superhero filmovima i stripovima koje ja veoma volim. Ja sa druge strane počnem da se smejem na te njegove igre i mange, jer su brate fucking hilarious. Ali vidi čuda....nikada se nismo naljutili jedan na drugoga...a znaš li zašto...? Zato što je to jedna potpuno nebitna stvar u životu. Ja volim grašak, on ga ne voli...koga jebeno zabole kurac.....
E, da...jedan kuriozitet...iako je nenormalni fan svega Japanskog, on ne voli Dark Souls iz većine razloga koje je Ivan naveo. Kaže da su loše odrađene igre. Pa ti vidi.
« Poslednja izmena: 25.03.2015 11:28:36 Aca »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #29 poslato: 25.03.2015 13:33:44 »
I da naglasim da ja i dalje igram igru i da mi je, uprkos svemu, zabavna. Jednostavno, prija mi da u kratkim naletima frustracije pokusam da predjem neki segment. Razumem donekle logiku i ne slazem se skroz sa tim Dan Stapletonom (ne znam ni ko je, slucajno naleteo na twitteru), but he does make a point, kao sto rekoh. Ne mora covek da se slozi sa necim da bi prihvatio da ima neke osnove.

Ja bih rekao da Souls igre i Bloodborne imaju dobru ideju o tome kako treba uraditi izazovnu igru, ali je implementacija losija. Mozda ce doci do dobrog resenja jednog dana, posto izazov nije lak: kako napraviti punishing i tesku igru koja ipak ne frustrira nepotrebno.

Dacu ti primer na sta mislim (iako priznajem da nemam resenje). Nije mi problem da vise puta moram da se suocim sa bossom koji je tezak. Onaj Cleric Beast mi je cool primer gde sam mu, od kako sam otvorio prolaz, imao dosta dobar i brz pristup i mogao sam da se pripremam za bitku i probam vise puta. To je ok deo. Los deo je kada mi nestane onog blood shita za health pa moram da farmujem 20 minuta samo da bih izasao na crtu bossu opet. A onda se slucajno (this actually happened) zeznem i poginem na totalnoj banalnosti. I izgubim sve. Vec sam umoran i spava mi se, ali ne mogu da pauziram (barem ce sad biti suspend resume pa cu moci) a da sve nepovratno ne izgubim, posto ako ne recoverujem echoes u sledecem prolazu - moracu opet sve ponovo da farmujem. Umoran igram na silu i psujem igru, u fazonu samo da pokupim i gasim, i onda se desi najgore - ubije me jedan od onih seljaka totalno bezveze. Znaci, iz nekog razloga sam uspeo da ga izpromasujem totalno, kao da mu se collision box zeznuo, a plus i jako sam umoran, ko zna, uglavnom tri seljaka me nekako ubiju iako sam bio na pola healtha (a poredjenja radi, u jednom farm runu ih bez problema 20 ubijem a da me jedva ocesu). I to je to. Opet moram da igram isto, opet moram da farmujem i to samo da bih mogao da uopste pokusam da se borim sa bossom. Znaci, ja se cak ne cimam oko bossa koji je tezak (kazem, to mi je ok), vec sam primoran da igram deo koji sam vec presao 100 puta. To nije tezina. To nije izazov. To je samo frustriranje igraca.

I uvredljivo mi je sto pokusavas da moje negodovanje poredis sa nekom zeljom za newb-pravilima. Nisu to newb pravila. Souls fanovi, odjebite vise sa tim. Ako se nekom ne svidja REPETITIVNI gameplay, to ne znaci da zeli casual igru. Ja zelim tesku igru - fine. Ovo nije nikakav pametan dizajn, tako svaka igra moze da se oteza na neinteligentan nacin - samo teramo igraca da iznova i iznova prelazi nesto dok ne ubode. To je kao kada bi u Diablu 3 jedini mod za igranje bio hardcore mod. Prelazenje igre bi odjednom postalo 10x teze posto bi igraci ginuli zbog banalnih gresaka i morali da iznova prelaze ogromne deonice. Na kraju bi samo najuporniji - ponavljam - NAJUPORNIJI (ne najbolji, ne najvestiji) zavrsili igru.

Moja poenta je da ce Bloodborne preci nauporniji igraci, a ne najbolji.

S druge strane, primer dobrog a teskog game designa je Last of Us. Ima onaj jedan segment gde snajper puca ka tebi a ti nekako treba da mu se priblizis. Ok, nije jako tesko, ali ja se tu propisno pomucio. Ali gde je tu tezina - ne u tome sto kad god pogines te tera da igras sat vremena ranije opet, ne - ponavljas samo tu deonicu. Ali je tezina u tome sto moras da tajmujes dimne bombe, osmislis dobro putanju (imas vise izbore) i izvagas prednosti i mane svakog puta. Kada napravis plan ide precizna egzekucija. Itd itd. I to je na normal tezini - mogu misliti kako je na vecim tezinama kada te snajper skine jednim pogotkom. Ali zato je Naughty Dog jedan i jedini, a ovi Japosi ne mogu ni da im prismrde.

Dakle - ne, ne zelim LAKSU igru. Zelim PAMETNIJE TESKU igru. Teranje igraca da ponavlja jedan te isti segment nije tesko vec frustrirajuce. I dosadno. Brate, kazi mi kome moze da bude zabavno da igra 10 puta jedan te isti deo koji zna vec napamet? To je bilo nekada zabavno u matorim igrama kada nisu ni mogli da prave drugacije posto bi u suprotnom igra bila jako jako kratka. Ghost and Goblins moras bukvalno dva put da predjes da bi presao i jako je teska. Jednostavno - moras dvaput da predjes. To nije pametan dizajn, to je vestacko povecavanje tezine. Ali bilo je skroz prihvatljivo za 1985, ali ne i za 2015. Njihovo opravdanje je da je onda osecaj nagrade veci kada uspes da se izboris - i ok, ima tu istine, ali to je lousy excuse.

U svakom slucaju, ja nisam rekao da je igra losa. Tesko je resiti taj odnos izazova, nagrade i frustracije. I drago mi je da pokusavaju. Igra, po meni, zasluzuje solidne ocene i igracu je jos (ne znam da li cu izdrzati do kraja). Ali mane koje sam naveo jednostavno stoje. I razlog zasto ljudi nece da ih priznaju je upravo zato sto ce neko kao ti da ih onda optuzi da su casual playeri ili tako nesto.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames