Autor Tema: Playstation  (Pročitano 112500 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9860
Odg: Playstation
« Odgovor #30 poslato: 25.03.2015 13:51:35 »
^Agreed.


A tačno je to za GnG, sećam se da na kraju kaže neku debilanu tipa" O ne, ovo je sve bila iluzija, ajd ispočetka"  :)

Japanci...  ::)

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16199
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Playstation
« Odgovor #31 poslato: 25.03.2015 14:14:07 »
99.999%

Ovo si totalno lupio. Kako si došao do tako precizne procene verovatnoće?

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #32 poslato: 25.03.2015 14:38:05 »
99.999%

Ovo si totalno lupio. Kako si došao do tako precizne procene verovatnoće?

0.001% je sansa da ce Sony u sledecih 20 godina odluciti da proda svoju gaming diviziju koja je vlasnik Bloodborne IP-a.  :laugh3:
« Poslednja izmena: 25.03.2015 14:46:56 DieH@rd »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #33 poslato: 25.03.2015 19:12:10 »
Ja sam postao fan Playstationa i mislim da je trenutno najbolji sistem za igranje. Ali i pored toga - 20 godina je dug period i niko ne moze da pretpostavi sta ce se u narednim godinama desavati. Ja recimo i dalje poprilicno dovodim Playstation 5 u pitanje iako bih voleo da ga bude.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #34 poslato: 26.03.2015 10:49:41 »
Za PS4 je malopre izasao novi veoma bitni firmware koji omogucava suspendovanje igara i njihovo brzo paljenje bez gubitka progresa. Rest mode konzole sa suspendovanom aplikacijom trosi oko 4.5W [skoro nista], a ako je aktivno USB punjenje gamepada/telefona, onda se ta cifra ~duplira. Boot Bloodbornea traje samo 15sec. :D


Takodje ubacena je mogucnost igranja SharePlay i Remote Play igara u 60fps modu [igranje PS4 igara preko Vite je sada postalo jako jako dobro], tool za backup kompletnog PS4 hard diska, kao i accessibility opcije [ukljucujuci i remapovanje svih dugmadi DS4 kontrolera po zelji igraca!!!].


edit -
« Poslednja izmena: 26.03.2015 11:31:19 DieH@rd »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #35 poslato: 26.03.2015 13:27:26 »
It's updating time!
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #36 poslato: 27.03.2015 10:29:22 »
http://www.ign.com/articles/2015/03/26/how-and-why-bloodborne-lost-me

Meni se igra i dalje generalno dopada, ali ovaj covek je zaista pametno napisao par stvari. I ne znam ko je, ali vidim da ga ljudi zesce hejtuju zbog, po meni, vrlo argumentovanih misli. A i Mladen je pre par postova napisao da je covek budala - ne znam, meni deluje poprilicno racionalno i smireno. Ne mora niko da se slozi sa njim, ali covek nije poceo da random pljuje vec je objasnio zasto igra nije za njega. Nekim ljudima ce bas odgovarati ovakva igra i, bas kao sto tekst i sam kaze, niko ne smatra da oni nekako nisu u pravu.

Ali igra ima odredjene probleme koje treba napomenuti.

Kazem to zato sto sam sinoc igrao i izgubio bas puno truda u nepovrat zbog glupe greske. Neka odvratna svinja koju sam vec tri puta ranije ubio me je uspela da me ubije dva puta uzastopno. Greska je moja, slazem se - ali gubitak svega me sada tera da opet igram veliki deo igre ponovo. Nece biti challenging, samo ce biti dosadno i time consuming. To nije zabavno ni u jednom svemiru. Jednostavno nije - i niko ne moze da me ubedi da jeste. E sad, sto su neki ljudi spremni da preko toga predju da bi uzivali u pozitivnim stranama igre, to mi je sasvim ok. Samo nek niko ne tvrdi da tih dosadnih i frustrirajucih delova nema. Posto ih ima.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #37 poslato: 27.03.2015 10:42:48 »
Trebalo mu je ~12 sati da predje prvog bosa?  :stunned:  Pitam se sto je uopste toliko dugo igrao kada mu se ocigledno igra ne svidja od samog starta.

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9860
Odg: Playstation
« Odgovor #38 poslato: 27.03.2015 10:54:43 »
Apsolutno se slažem sa piscem ovog članka. Imamo isti pogled na gaming.

Ključne tačke:

Citat
If you believe there’s no such thing as a game that starts out too difficult to be enjoyable, then we have a fundamental disagreement on game design.

Citat
Ideally, the learning process is designed to be entertaining, and great games even manage to make losing almost as much fun as winning.

Citat
Tough games are great, but when I triumph over a significant enemy or obstacle and make progress, I want that progress recognized and rewarded. The last thing I want is to be told to do it again and again and again, until it loses all meaning.

Citat
Let’s compare Bloodborne’s design philosophy to Super Meat Boy, the notoriously difficult old-school 2D platformer that kills you so often it turns it into a great end-of-level gag by replaying all of your failed attempts, showing an orgy of dozens (or more) of meaty deaths at once. I love that game. What’s the difference between Meat Boy’s punishing difficulty and Bloodborne’s? Meat Boy’s challenges are bite-sized, requiring only short bursts of perfect execution. They might be super tough, but when you get past one, you’re past it - you don’t need to play it again unless you want to.

Citat
Remember: this isn’t some awesome old-school design idea boldly brought back to gaming by From – even the original 1987 NES Mega Man and its sequels I grew up on have checkpoints before boss fights. It’s just common sense.


Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #39 poslato: 27.03.2015 13:21:51 »
Trebalo mu je ~12 sati da predje prvog bosa?  :stunned:  Pitam se sto je uopste toliko dugo igrao kada mu se ocigledno igra ne svidja od samog starta.

Rekao je da je zeleo da pruzi igri sansu i da je hteo da predje bar pocetak pre nego sto oformi misljenje. Meni je to fer.

Ali nije uopste bitno da li mu je trebalo 2 ili 12 sati niti da li je dobar u takvim igrama, posto on ne kritikuje samu borbu ili neophodnu vestinu. Stvari koje zamera jednostavno stoje. I to nema nikakve veze s time koliko je dobro igrao. A vidim da bas mnogi napadaju NJEGA umesto argumente koje je izneo.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #40 poslato: 27.03.2015 13:44:33 »
Uzgred, Aco, moram da kazem - uz sve te zamerke, igra je i dalje poprilicno dobra. Cak i za mene.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #41 poslato: 27.03.2015 13:47:55 »
Eurogamer je najzad izdao review
http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-27-bloodborne-review

Citat
The fact is that few other studios in the world can match what From Software is doing in big-budget games. Director Hidetaka Miyazaki is possessed of a rare talent, an all-encompassing design sensibility capable of tying everything that matters - aesthetics, narrative, sound and mechanical design - together in a manner where each feeds into and enhances the others. The structure underlying Bloodborne is not just original but coherent, and because of this the impact of everything it does is commensurately greater. This is total design. It feels wonderful to have a world like this and, over a week of solid play later, feel that there's so much more to discover. And it's awful to know that, in all likelihood, it will be a painfully long time until I play anything else that matches up to Bloodborne's breadth of vision, generosity of content, and - yes - genius.

Score: Essential
"Imaginative, powerful and coherent, Bloodborne is genius."


Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9860
Odg: Playstation
« Odgovor #42 poslato: 27.03.2015 13:54:30 »
Uzgred, Aco, moram da kazem - uz sve te zamerke, igra je i dalje poprilicno dobra. Cak i za mene.

Ok, super. Tim bolje.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8210
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #43 poslato: 27.03.2015 15:36:59 »
Eurogamer je najzad izdao review
http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-27-bloodborne-review

Citat
The fact is that few other studios in the world can match what From Software is doing in big-budget games. Director Hidetaka Miyazaki is possessed of a rare talent, an all-encompassing design sensibility capable of tying everything that matters - aesthetics, narrative, sound and mechanical design - together in a manner where each feeds into and enhances the others. The structure underlying Bloodborne is not just original but coherent, and because of this the impact of everything it does is commensurately greater. This is total design. It feels wonderful to have a world like this and, over a week of solid play later, feel that there's so much more to discover. And it's awful to know that, in all likelihood, it will be a painfully long time until I play anything else that matches up to Bloodborne's breadth of vision, generosity of content, and - yes - genius.

Score: Essential
"Imaginative, powerful and coherent, Bloodborne is genius."



"But there were times during the first playthrough, stuck on a boss, where I simply ran out and had to grind them before making another attempt. This seems an unnecessary design complication, and one that will disproportionately hurt newer or less-skilled players. The difficulty of Bloodborne is part of the appeal, and why it feels so great when you eventually conquer its challenges. But limiting an essential consumable doesn't feel part of that, so much as an artificial and unnecessary barrier."

Kao sto rekoh, igra ima propusta. Cak i review koji kaze da je imaginative, powerful and coherent to priznaje. A ako pogledamo realno - ima bas puno losih game design odluka. Igra je i dalje dobra i, iskreno, da je ocenjujem dao bih joj vrlo visoku ocenu. Neke stvari jednostavno treba nagraditi - dizajn, atmosferu, mehaniku borbe, narativ, itd. - sve je zaista sjajno. Ali to sve ne menja cinjenicu da je igra na mestima falicna i da ima delove koji su jednostavno pokvareni, verovatno kao rezultat kompromisa izmedju konfliktnih ciljeva. I to treba priznati - umesto glorifikovati te mane kao nesto sto bas treba tako da bude i ismevati sve koji ih primete.

Problem je sto je Bloodborne odlican kao proizvod, kao (usudjujem se da kazem) umetnicko delo. Ali nije dobar kao ZABAVAN proizvod. Zbog svojih mana, tu kaska poprilicno. Ja to prihvatam i postujem - kao sto ima fantasticnih filmova koji jednostavno nisu zabavni ali jesu bitni i vredni - tako danas ima i igara koje su odlicne, ali nisu zabavne, ili nisu dovoljno zabavne - ili su zabavne i jako frustrirajuce u isto vreme. Ali dokle cemo svi kolektivno da se pravimo da igra nije fucking frustrirajuca i da kao posledica svog dizajna ima izuzetno DOSADNE - ne izazovne, ne teske - nego DOSADNE delove. Hocu jos jednom da naglasim, Bloodborne cesto ima DOSADNE delove. I to duge delove. I to je cinjenica.
« Poslednja izmena: 27.03.2015 15:45:31 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Na mreži DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15429
Odg: Playstation
« Odgovor #44 poslato: 27.03.2015 15:53:49 »
Well, i druge igre ponekad zahtevaju grind. Problem je ovde sto se igra uopste ne trudi da ista olaksa igracu, sve se mora nekako nauciti. A u BB-u na samom pocetku igre imas access ka 2 bossa, a kada predjes G-a otvaraju se access ka jos 3 [+ 2 opcione zone koje su za high-end upgradeovane likove]. Lako se moze zalutati u zonu u kojoj je borba teska [starije Souls igre su bile jos gore po tom pitanju, tamo se na samom pocetku igre moglo zalutati u veoma teske zone, ovde je to nemoguce].

Anyhow, ocistio sam sve do Amelije. Veceras se bacam na taj bossfight, osecam da ce biti zeznuto.  :)

edit -

[svidja mi se sto kasica hrane u DS delu stripa ima magical auru :D ]
« Poslednja izmena: 27.03.2015 18:40:45 DieH@rd »