Autor Tema: Playstation  (Pročitano 105117 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15390
Odg: Playstation
« Odgovor #600 poslato: 04.11.2019 15:44:15 »
Pogled na zadnje dane razvoja igre

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Playstation
« Odgovor #601 poslato: 05.11.2019 18:01:40 »
Najbolji mi onaj deo sa Kojimom. Ali bez zajebancije, da ja pravim igru i imam tim, bio bih totalno taj lik koji ide od stola do stola i kontroliše sve do poslenjeg piksela.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15390
Odg: Playstation
« Odgovor #602 poslato: 05.11.2019 19:31:18 »

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Playstation
« Odgovor #603 poslato: 05.11.2019 20:13:39 »
DieH@rd, sredi svoj avatar. Image no longer available.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15390
Odg: Playstation
« Odgovor #604 poslato: 05.11.2019 20:26:38 »
Nope. I like it.

A ako izaziva iritaciju u drugima, then I like it even more!

https://pbs.twimg.com/media/AjfyC8ICIAEnmcL.jpg

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8159
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #605 poslato: 05.11.2019 22:27:19 »
Najbolji mi onaj deo sa Kojimom. Ali bez zajebancije, da ja pravim igru i imam tim, bio bih totalno taj lik koji ide od stola do stola i kontroliše sve do poslenjeg piksela.

Ne volim da pametujem drugima oko posla, jos manje dajem savete, ali mogu da ti kazem da je to bas pogresan pristup za svaki tim veci od 10 ljudi. Evo, ja pravim igru i imam, ono, solidno velik tim (za nase uslove) i mogu ti reci da to uopste nije pametno na duge staze. Mislim, svaka cast Kojimi, mozda je on bog, mozda mu je takav tim - ali mikromenadzment je bas poguban za produktivnost iz gomilu razloga. Jedini pravi nacin da projekat uspe je da imas jasnu viziju, a potom preneses principe i osnovne ideje, usmeravas ljude - i onda im das slobodu i imas poverenja da ce da urade stvari dobro. Sto znaci da nekad ne bude svaki piksel po tvojoj volji.

Da se razumemo, to je cesto tesko, meni bar. I poprilicno zastrasujuce, pogotovo sto nema garanta da ce uvek dati dobre rezultate - ali na duge staze je jedini pristup, zaista. Mislim, opet, ne znam kako to Kojima radi, mozda je stvarno neki megagenije, ali za nas ostale - kontrola svega do poslednjeg piksela je najbrzi put do katastrofe. Trust me, been there.
« Poslednja izmena: 05.11.2019 22:31:58 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8159
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #606 poslato: 06.11.2019 08:16:34 »
Nope. I like it.

A ako izaziva iritaciju u drugima, then I like it even more!

https://pbs.twimg.com/media/AjfyC8ICIAEnmcL.jpg


Uzivas da izazivas iritaciju u drugima? Tell us more.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16140
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Playstation
« Odgovor #607 poslato: 06.11.2019 09:34:30 »
Najbolji mi onaj deo sa Kojimom. Ali bez zajebancije, da ja pravim igru i imam tim, bio bih totalno taj lik koji ide od stola do stola i kontroliše sve do poslenjeg piksela.

Ne volim da pametujem drugima oko posla, jos manje dajem savete, ali mogu da ti kazem da je to bas pogresan pristup za svaki tim veci od 10 ljudi. Evo, ja pravim igru i imam, ono, solidno velik tim (za nase uslove) i mogu ti reci da to uopste nije pametno na duge staze. Mislim, svaka cast Kojimi, mozda je on bog, mozda mu je takav tim - ali mikromenadzment je bas poguban za produktivnost iz gomilu razloga. Jedini pravi nacin da projekat uspe je da imas jasnu viziju, a potom preneses principe i osnovne ideje, usmeravas ljude - i onda im das slobodu i imas poverenja da ce da urade stvari dobro. Sto znaci da nekad ne bude svaki piksel po tvojoj volji.

Da se razumemo, to je cesto tesko, meni bar. I poprilicno zastrasujuce, pogotovo sto nema garanta da ce uvek dati dobre rezultate - ali na duge staze je jedini pristup, zaista. Mislim, opet, ne znam kako to Kojima radi, mozda je stvarno neki megagenije, ali za nas ostale - kontrola svega do poslednjeg piksela je najbrzi put do katastrofe. Trust me, been there.

Ne, ne. Apsolutno se slažem. Ne kažem da tako treba. Samo znam da bih ja bio taj tip. Užasan. Osim ako nije nešto u šta nisam 100% emotivno unesen. Ono, nešto što je neko naručio da se napravi.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15390
Odg: Playstation
« Odgovor #608 poslato: 07.11.2019 18:33:13 »
Najbolji mi onaj deo sa Kojimom. Ali bez zajebancije, da ja pravim igru i imam tim, bio bih totalno taj lik koji ide od stola do stola i kontroliše sve do poslenjeg piksela.
Jedini duzi pogled na razvoj igara u njegovom bivsem studiju [dok je bio u Konamiju]

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8159
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #609 poslato: 08.11.2019 14:19:17 »
Igrao sam jutros Death Stranding - i uzivao sam. Kao sto sam i ocekivao, Kojimino ime se pominje 6 puta na pocetku igre. Ono sto mi je zbunjujuce, pak, je sto se naslov igre prikaze dvaput (triput, ako se racuna meni). Znaci, krenula igra, bio naslov Death Stranding, onda neko vreme trajala igra i onda opet isao naslov Death Stranding :) Nije lose, nego mi samo cudno :)

Sto se tice same igre, zanimljiva je za sad. Da se razumemo, igrao sam oko sat vremena i mislim da je od toga 40 minuta otislo na sinematike :) Ali, nije mi to smetalo - posto jesu zanimljivi. Ono, nije mi bilo dosadno. Sama prica ima neverovatan broj uvrnuto-blesavo-izmisljenih stvari po sekundu gde izgleda maltene kao da je svaka treca rec izmisljena, a od njih, svaka druga kao da ne prati bas pravila jezika najbolje. “You’ve got DOOMS!” (Imas.... prokletstvo u mnozini?) ili lik koji se zove Die-Hardman (erm.... zeznuo je i Mladena. I zasto je die-hard odvojeno crticom a hard i man jedna rec?) Itd. Stvarno imam osecaj da Japanci kad prave igre, biraju reci po tome kako im zvuce, ne po tome sta znace i da li imaju smisla. Tipa, da predmet u jednini nazovu glagolom u infinitivu u mnozini - kao, Drinkings. Uprkos tome, za sad je zanimljiv svet i neke scene ozbiljno zalaze u teritoriju visoke umetnosti - cak i ako mislim da previse weird momenata pokusavaju da uguraju na premalo prostora. Treba uvesti jedinice WPS - weird per second i WPM2 - weird per square meter - da bi DS mogao da ima oba na Max.

Igra svakako sjajno izgleda, a ono sto me najvise fascinira je HUD i interfejs, koji je dizajniran i animiran fantasticno.

Uglavnom, jedva cekam da nastavim veceras - a koliko ce me drzati, videcemo.

Dolazimo i do poslednje stavke, mozda najvaznije - a to je: da li je igra za Acu ili Shift+Delete? Odgovor je: ne znam. Prepuna je japanskih nebuloza koje Aca ne voli, a s druge strane, deluje vise kao zapadna igra i stvarno je mastovita i lepo uradjena sto Aca voli. Videcemo u kom smeru ce se stvari razvijati, kako budem dalje igrao.
« Poslednja izmena: 08.11.2019 15:22:41 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15390
Odg: Playstation
« Odgovor #610 poslato: 08.11.2019 19:23:50 »
Odigrao sam par sati danas, bas mi je super. Zadrzavam se duze u pocetnim Chiral zonama da bi nabudzio star konekcije i time unlockovao nove iteme [koji su za sada bili veoma korisni].

Grafika izuva, prica zanimljiva, likovi odlicno realizovani, gameplay unikatan i zahteva takticno razmiljsanje. Big thubs up za KojiPro tim.

Moj najveci tip je sto cesce drzati L2+R2 pri low-to-medium opterecenom kretanju po gadnijem terenu, to bas smanjuje potrebu za micro-management-om centra ravnoteze [heh, totalno drukciji gameplay sistem od gaziliona video igara iz zadnjih 20 godina], a treba obratiti paznju i na momentum od Sam-a. Ako se kreces unapred i pustis levu pecurku, Sam ce nastaviti da se krece napred jos malo [pogotovo ako nosi teske stvari].

« Poslednja izmena: 08.11.2019 19:27:41 DieH@rd »

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5093
Odg: Playstation
« Odgovor #611 poslato: 08.11.2019 20:33:55 »
Ne volim da pametujem drugima oko posla, jos manje dajem savete, ali mogu da ti kazem da je to bas pogresan pristup za svaki tim veci od 10 ljudi. Evo, ja pravim igru i imam, ono, solidno velik tim (za nase uslove) i mogu ti reci da to uopste nije pametno na duge staze. Mislim, svaka cast Kojimi, mozda je on bog, mozda mu je takav tim - ali mikromenadzment je bas poguban za produktivnost iz gomilu razloga. Jedini pravi nacin da projekat uspe je da imas jasnu viziju, a potom preneses principe i osnovne ideje, usmeravas ljude - i onda im das slobodu i imas poverenja da ce da urade stvari dobro. Sto znaci da nekad ne bude svaki piksel po tvojoj volji.

Pogledao sam sad malo video - i ovo sto ovaj radi nema veze sa mikromenadzmentom. Svi ocito imaju deadlineove (artisti su trebali da zavrse do X, ovaj muzicar treba da preda u Y...), a i kada pricaju sa Kojimom, iako svi stalno ponavljaju da je alfa i omega, on (barem u ovom snimku) njima govori stvari koje su vise generalni pravac (make me a lullaby... can you do 3-4 variations on these? i slicno) umesto da forsira svaki pixel i herc. Ovo jeste mnogo blize "viziji" nego mikromenadzmentu, i potpuni kontrast onim intervjuima sa Robertsom gde je sve "it's ready when it's ready" i gube vreme na svakom pixelu da bi kada ovaj pogleda, taj mikro-detalj bio super, bez osvrta na big picture i generalnu igrivost.

Tako da ono, barem po ovom gore intervjuu, ego notwithsanding, Kojima ima mnogo vise pluseva u "how to run a game studio" segmentu od svojih ego-konkurenata.

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8159
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #612 poslato: 09.11.2019 01:16:17 »



Moj najveci tip je sto cesce drzati L2+R2 pri low-to-medium opterecenom kretanju po gadnijem terenu, to bas smanjuje potrebu za micro-management-om centra ravnoteze [heh, totalno drukciji gameplay sistem od gaziliona video igara iz zadnjih 20 godina],


Da, dodao je da moras da drzis jos dva tastera dok hodas. Da li ce gaming ikad biti ponovo isti?
« Poslednja izmena: 09.11.2019 01:18:27 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže bear

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 5093
Odg: Playstation
« Odgovor #613 poslato: 09.11.2019 01:39:00 »
Also, lepo je videti da su HP shop - imaju HP Z radne stanice i HP Z DreamColor displeje, mnogo manje mekova nego sto sam mislio. Cak i Kojimina licna masina je HP Z4. By HP.

Zanimljivo mi je da za saradnju koriste OneNote, i da cak i ovi Evropljani na timu (kao muzicar ili ona mocap glumica) pricaju Japanski :)

Najbolji mi onaj deo sa Kojimom. Ali bez zajebancije, da ja pravim igru i imam tim, bio bih totalno taj lik koji ide od stola do stola...

Ovaj deo, BTW nije problematican. Da se ne vracam na Robertsa, mislim da je kretenski kada Shef radi te review-ove sa middle-managementom u nekoj konferencijskoj sali. Lik ne zna sta se desava u rovovima (previse sam ja bitan da pricam sa nekim artistom ili programerom), nema pojma sta je moguce, sta nije, sta je namerno, sta je slucajno, menadzeri prodaju pricu kako je sve sjajno (ili se pravdaju da ce sve biti sjajno sledeci put)... I na kraju tih gluvih telefona ispadne sr@nje.

Tako da da - dobar game lead ide od stola do stola, zna sta se desava i daje *smislen* (ne per-pixel :) ) feedback.
« Poslednja izmena: 09.11.2019 01:52:40 bear »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8159
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #614 poslato: 09.11.2019 11:30:40 »
Also, lepo je videti da su HP shop - imaju HP Z radne stanice i HP Z DreamColor displeje, mnogo manje mekova nego sto sam mislio. Cak i Kojimina licna masina je HP Z4. By HP.

Awww. In your heart, you’re just a fanboy like the rest of us.

Mali edit: naravno da ih ima vise nego Mekova, ko jos koristi Mekove za console/desktop game development? A to sto je HP - pa mislim da je HP najbolji izbor za ovakav tip posla. Sta je alternativa, ako hoce brand name kompjutere? Mozda Dell, ne znam.

PRAVO pitanje je koji telefon Kojima ima? :)
« Poslednja izmena: 09.11.2019 11:41:35 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames