Autor Tema: Playstation  (Pročitano 103978 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 1987
  • official teta bester
Odg: Playstation
« Odgovor #615 poslato: 09.11.2019 13:49:28 »
Huaweii

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #616 poslato: 09.11.2019 14:42:24 »
Kakvo kvalitetno podjebavanje modernih trendova. Private lockeri su na svim lokacijama [gradovi, manji centri, user-created lockeri] totalno odvojeni jedni od drugih, sto je u totalnoj suprotnosti sa opsteprihvecenim trendom u drugim igrama da igrac ima pristup centralnom storage-u koji je dostupan sa svakog access point-a u gameworld-u.

Odvojeni lockeri, kao i nemogucnost prebacivanja teskih resurasa na velike udaljenosti, fino povecavaju utisak izolovanosti.

Imam utisak da bi u chapter 3 mogao da potrosim 20h na raidove, budzenje linkova sa bazama i pravljenje puta, sve totalni side content. :D

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #617 poslato: 09.11.2019 14:52:51 »
Kakvo kvalitetno podjebavanje modernih trendova. Private lockeri su na svim lokacijama [gradovi, manji centri, user-created lockeri] totalno odvojeni jedni od drugih, sto je u totalnoj suprotnosti sa opsteprihvecenim trendom u drugim igrama da igrac ima pristup centralnom storage-u koji je dostupan sa svakog access point-a u gameworld-u.

Odvojeni lockeri, kao i nemogucnost prebacivanja teskih resurasa na velike udaljenosti, fino povecavaju utisak izolovanosti.

Imam utisak da bi u chapter 3 mogao da potrosim 20h na raidove, budzenje linkova sa bazama i pravljenje puta, sve totalni side content. :D

Posto sam na apsolutnom pocetku - pitanje: koliko ima akcije u igri? Znam da nije to primarna stvar, ali se nadam da igra nije bas ovakav walking simulator do kraja.

Mislim, moderni trendovi su trendovi for a reason, da se razumemo. To sto si napisao mi uopste ne zvuci privlacno. Ali i dalje sam open minded oko svega.
« Poslednja izmena: 09.11.2019 14:57:08 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #618 poslato: 09.11.2019 14:54:05 »
Huaweii

Japanac da ima Huaweii? Sumnjam :)
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #619 poslato: 09.11.2019 17:01:52 »
Posto sam na apsolutnom pocetku - pitanje: koliko ima akcije u igri? Znam da nije to primarna stvar, ali se nadam da igra nije bas ovakav walking simulator do kraja.

Mozes sam da izazoves akciju kada god hoces, samo se prikazi bilo kom BT duhu. :) To sam i poceo sam da radim da bi uklonio celu BT zonu za prolaz motorcycle-a koji mi vuce gomilu robe. 1min bossifht >>> manuelno ciscenje puta od duhova.

Rano u igri se dobija tri vrste anti-BT granate, a koliko vidim u chapter 3 se radi buildup za anti-BT gun.

Za MULEs se dobija smoke grenades, cargo decoy, a i dalje ne znam kada cu dobiti Bolo gun. Ali realno, ako ih oko teba nema 3-4, jako brzo mozes i rukama da ih iztabanas. Bas puno resurasa se moze naci ako ocistis Mule zonu.

« Poslednja izmena: 09.11.2019 17:11:23 DieH@rd »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #620 poslato: 09.11.2019 20:32:05 »
@diehard jel ima razloga da jednostavno stalno ne drzim L1+R1?

Takodje, jel kupim sav shit na koji naidjem, ili ostavim za posle? I da li to sto sam nasao usput bas nosim do grada ili ostavim na onim portabl postanskim sanducicima?

Konacno, rekao mi ovaj drugi Diehard - Diehardman - da koristim merdevine da predjem preko reke. Ali zasto, kad predje reku i bez njih? Kontam da posle ima jacih reka, ali jel ima razloga da ih koristim i kad mogu da predjem bez?


E da. Bonus pitanje: sta radi sprint? Uopste ne kontam da ide brze kad sprinta, a trosi se stamina.

www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #621 poslato: 09.11.2019 23:14:03 »


l2+r2 - ako si slabije opterecen ili si na ravnom terenu, ne moras da drzis. Takodje, nemozes da trcis dok se tako "stabilizujes".

Sprint - Ako si opterecen dosta, sprint nece puno dodati brzine. Ja sam vec nabavio dve vrste agumented exo-skeletona za poboljsanje nosivosti tereta [powered by electicity, not stamina], a tu je sprint vidljivo brzi.

jel kupim sav shit - Kako got ti hoces, ako ti je usput nosi. Ja sad uglavnom uvek sa sobom nosim power exo/bike/lebdecu platformu tako da mogu da nosim bas dosta, ali uglavnom sto se "vecih" stvari tice uglavnom sam sa tovario pola tone resurasa na kamion pa to razvozio do Highway construction site-ova.

Ladder - Samo ti je bacio reccomendation za jedan od mogucih nacina upotrebe ladder-a. Iskreno, ja i bacim ponekad ladder jer na ledjima nekad nosim 10m visok stack [lol] pa me mrzi da se sporo provlacim kroz dublju [zutu] reku. Za reke sa crvenim zonama, tu je neka vrsta mosta obavezna.


:D


Mojih par reccomendation-a:
- Nemojte se previse zadrzvati u chapter 2, predjite slobodno u chapter 3 jer se tamo dobija mnogo dobre opreme. Ako hocete kasnije se mozete vratiti tamo i craftovati sve te dodatke za upotrebu u toj regiji.
- bitke protiv MULE-ova su mi bas fun, predlazem sto cesce koriscenje L2+R2+Squre za charged attack kojih ih destabilizuje.
- sto manje opreme ponesete sa sobom to bolje, protiv MULE-ova mi ne treba nista, al eto nosim Bolo gun. A protiv BT-a 2 pakovanja granata su dosta ili za ciscenje terena ili za mini-boss-a ako vas uhvate BT-ovi.
- BT duhovi su easy as fuck, sneaking oko njih je lagan. Tri vrste granata [jedna da ih pomeris, druga da nestanu, treca za AOE explosion] mogu da sluze kao ispomoc. Cak i ako se pojave crne ruke na zemlji, i dalje se moze sneakingom [samo bez stajanja] izaci i zone.



Igra mi totalno drzi paznju, bas mi je zanimljivo istrazivati ludo-dizajniran teren i odrzavati ovu ludu ekonomiju. Kontam da sam blizu sledeceg velikog story beat-a, taman posle velikog fokusa na istrazivanje, roadbuilding i quests.
« Poslednja izmena: 09.11.2019 23:27:05 DieH@rd »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #622 poslato: 10.11.2019 10:04:11 »
Kad ce vise nextgen, smaraju vise sa ovakvom neuverljivom grafikom.



lol

Van mreže Igor

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 3011
Odg: Playstation
« Odgovor #623 poslato: 10.11.2019 13:51:46 »
"Let us think the unthinkable, let us do the undoable, let us prepare to grapple with the ineffable itself, and see if we may not eff it after all." - Douglas Adams

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #624 poslato: 10.11.2019 16:22:02 »
Diehard, imam jos jedno pitanje - jel moram da nosim materijale sa sobom da bih napravio neku PCC stvar, ili je dovoljno da te materijale imam u obliznjem terminalu? Ili mi materijali samo trebaju da bih napravio PCC a onda mi je dovoljno sto PCC nosim sa sobom? Nije mi bas jasno kako to radi.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #625 poslato: 10.11.2019 20:37:01 »
Kada pravis PCC item, trosices resurse od najblized terminala sa kojim si otkljucao tu Chiral zonu. U svakom od tih terminala mozes da recikliras materijale koje nadjes, ili ako hoces, da ih povuces u cargo kofer.

Neki PCC itemi su samo "temelji", mislim da za ostatak te gradjevine MORAS poneti reurse sa sobom.


Inace, nosenje opreme setanjem ili voznjom..... that's a thing of a past. Gameplay sistemi samo dolaze i dolaze. :D


Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #626 poslato: 10.11.2019 23:47:35 »
Kada pravis PCC item, trosices resurse od najblized terminala sa kojim si otkljucao tu Chiral zonu. U svakom od tih terminala mozes da recikliras materijale koje nadjes, ili ako hoces, da ih povuces u cargo kofer.

Neki PCC itemi su samo "temelji", mislim da za ostatak te gradjevine MORAS poneti reurse sa sobom.


Inace, nosenje opreme setanjem ili voznjom..... that's a thing of a past. Gameplay sistemi samo dolaze i dolaze. :D



Past ili ne, igra ne JAKO nejasna. I ne govorim o misteriji ili ostavljanju igracu da neke stvari otkrije - to je cool. Govorim o tome da neke stvari ja jednostavno ne kapiram kako funkcionisu i da mi za maltene svaku funkciju treba pomoc na netu.

Evo, na primer, combat sa BTjevima. Imam neka tri tipa granata i dva jednostavno ne rade. Procitao sam na netu da su jace od pocetne granate, ali ja kad ih bacim u BT nista se ne desi. A kad bacam ove “bazicne”, to ih ubija - s tim sto mi je combat apsolutno nejasan sam po sebi. Znaci - ja imam velik broj tih kesica krvi na sebi. Takodje imam maltene beskonacno granata posto ih (valjda) drugi igraci bacaju tokom fajta (a da se razumemo, to da su to drugi igraci nikad ne bih provalio da nisam procitao). Moj fajt se odvija ovako: stojim u mestu i bacam granate. BT me s vremena na vreme udari, ali mi skoro nista ne bude. Onda bacam jos granata. Posle nekog vremena on umre, ja pokupim svoj stuff i to je to. Ne kapiram - jel bi trebao kao nesto tu da ga izbegavam? Jel ima neke taktike? Ne shvatam.

Nisam namerno negativan, neke stvari su mi zaista fascinantne i kapiram poentu igre. Nije mi dosadno da nosim stvari, otkrivam sisteme, dobijam lajkove.... ono sto me smara je sto pola tih sistema ima bas nejasne interfejse ili nepotrebne korake. Na primer - kako popravim motor? Odvezem ga do platforme. Aktiviram terminal. Ide animacija aktivacije. Stavim da se motor ubaci u garazu. Cekam da prodje animacija. Onda opet aktiviram terminal. Onda opet ide animacija. Onda opet selektujem garazu i izaberem da motor izadje iz garaze. Onda ide animacija. Onda po treci put aktiviram terminal, pa idem u private locker da vratim na motor ono sto je bilo na njemu.... jel ima brzi nacin? Ne znam. Ali to nije neki genijalni sistem, vise lici na trolovanje. Ono kao da je fazon: ej, mozes opusteno da napravis sta hoces, popravis sta hoces - ali cemo te ubijemo menijima i cekanjem izmedju opcija. Ne znam da li je ovo namerno, ali jeste bezveze, u smislu da tri puta ulazim i izlazim iz tog terminala sto cak, i da simuliraju realizam, ne bi bilo realisticno.

Necu da pljujem po igri - mastovita je, kapiram sta je Kojima hteo i rispektujem to. Neke stvari imaju skoro umetnicku vrednost - svidja mi se sto igra ima jasnu viziju koja je unikatna. Ali ti “sistemi” koje ti pominjes, mislim, nisu odraz genijalnosti. Pre bih rekao da su prve iteracije raznih koncepata i ideja koje nisu stigli da razrade kako treba. Sto mi je jasno, radili su samo 3 godine igru (not being sarcastic, to jeste kratko za ovakvu igru).
« Poslednja izmena: 11.11.2019 00:07:40 Ivan »
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15369
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Playstation
« Odgovor #627 poslato: 11.11.2019 05:16:44 »
Meni je nepoznanica jedan od bonusa igre, ali realno, malo cudniji format gameplay-a mi je odmah po prvom primeru promene bio jasan. Npr te granate, sve mi je odmah bilo jasno - #1 potreban je direktan pogodak [sto igra jasno prikaze pri nisanjenju i gledanju putanje leta, jedna granata pomeri BT-a, druga ga natera da ode u zemlji, a treca je AOE destroy.

Poslenji znacajni put kada smo imali ovakvu nepoznanicu je bio Demons's Souls, i nekima se nije svidelo to sto nisu odmah mogli sve da skontaju [a neki su skontali odmah]. Svejedno, taj pristup je brzo stvorio oko sebe armiju fanova i maltene stvorio novi zanr igara ["Souls-like"].

Za 3 dana sam odigrao 23h [toliko pise u in-game counteru, verovatno je malo manje oko 20], i za sada sam odusevljen sa igrom. Kada god igra prikaze neki novi gameplay sistem, totalno mu se posvetim i zapostavim main story. Npr, posle dugacnog perioda pravljenja puteva, dobio sam novi traversal system i odmah sam potrosio vise od sat vremena da povezem sve od severa [lake knot] do skroz juga [south knot]. Roads.. pffft. That's for peasants.
https://abload.de/img/deathstranding_201911scj64.jpg

Igra mi daje bas fantastican miks micro/macro managementa i logistike, a pritom, combat mi je bas super resen i uopste nije tezak [sto mi je bas drago, nije frustrirajuce kao souls].


Za sada, najveca mana igre mi je sto me gameplay vuce da ignorisem main story (koji mi se takodje svidja). :D The game is too good lol
« Poslednja izmena: 11.11.2019 06:07:25 DieH@rd »

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #628 poslato: 11.11.2019 09:27:32 »
Meni je nepoznanica jedan od bonusa igre, ali realno, malo cudniji format gameplay-a mi je odmah po prvom primeru promene bio jasan. Npr te granate, sve mi je odmah bilo jasno - #1 potreban je direktan pogodak [sto igra jasno prikaze pri nisanjenju i gledanju putanje leta, jedna granata pomeri BT-a, druga ga natera da ode u zemlji, a treca je AOE destroy.


A sto bih ga pomerao ili terao u zemlju kad obican damage does the job? I sta ce mi AOE kada je, koliko vidim, uglavnom jedan protivnik (mozda ih posle bude vise?) I kako da izbegavam napade? Sam se polako krece u toj crnoj vodi, ne vidim da ima dodge.

www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8142
    • Ivan's Blog
Odg: Playstation
« Odgovor #629 poslato: 11.11.2019 12:16:16 »
Stigao sam do Chaptera 3, dobio power skeleton - za sad ide dobro.

www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames