Autor Tema: Unity 5  (Pročitano 7536 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Unity 5
« poslato: 03.03.2015 17:53:39 »
Upravo je pušten Unity 5. Downloading. Koliko vidim, sada dele na personal i profesional edition. I jedan i drugi imaju full engine. Nema više ograničenja što se tiče dinamičkih senki, GI i postprocessing efekata.

http://unity3d.com/

« Poslednja izmena: 03.03.2015 17:57:43 Relja »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Unity 5
« Odgovor #1 poslato: 03.03.2015 19:24:16 »

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Unity 5
« Odgovor #2 poslato: 05.03.2015 10:49:14 »



Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Unity 5
« Odgovor #3 poslato: 05.03.2015 10:54:51 »
Evo ova survival horor igra koristi Unity 5, izgleda poprilicno VR friendly

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Unity 5
« Odgovor #4 poslato: 05.03.2015 15:09:43 »
Unity really came a long way. Stvarno mi se dopada u kom smeru sve ovo ide.



Fascinira me da realtime global illumination radi i na mobilnim uređajima. High end mobilnim, ali i dalje....

Van mreže DieH@rd

  • Living in 1080p
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15312
  • :-/ Prosuo sam sok na tastaturu... :-/
Odg: Unity 5
« Odgovor #5 poslato: 05.03.2015 15:17:39 »
Well, ako je GI mogao da se izvuce na PS3-u [TLOU], moze i na high end mobilnim grafickama [koje imaju drasticno noviju arhitekturu od nvidia 6600/6800 iz 2006. godine].

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Unity 5
« Odgovor #6 poslato: 05.03.2015 15:21:28 »
Well, ako je GI mogao da se izvuce na PS3-u [TLOU], moze i na high end mobilnim grafickama [koje imaju drasticno noviju arhitekturu od nvidia 6600/6800 iz 2006. godine].

U pravu si naravno, ali mi je i dalje neverovatno :) Ono što mi je još neverovatnije je da to često izgleda bolje nego full ray traced GI u nekom 3D programu. Ono, sve sa praćenjem odbijanja fotona za što realističniji rezultat. Dođe mi da počnem da renderujem u game engine-ima.

Check this shit out:


Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16095
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Unity 5
« Odgovor #7 poslato: 13.06.2015 12:19:43 »
Fenoemanal asset za $50. Mislim da je vredan svaku paru. Skontajte stilizaciju. Ivane, ne znam da li vas u MHG-u ovo interesuje, vidim da koristite Unity sve više:



https://kharma.unity3d.com/en/#!/content/37457

A high-quality nature package, perfect for stylized games.

Package contains:
- 9 types of stones
- 1 tilable stone texture
- 8 fully editable trees and bushes
- 12 textures of grass
- 11 ground textures
- 2 particle presets (falling leaves and ember)
- 2 2D mountains for backgrounds


Tutorial is included to get you started.
Demo scene included