Autor Tema: Motion Graphics in Blender  (Pročitano 6497 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Motion Graphics in Blender
« poslato: 16.09.2017 14:51:08 »
Lansiram uskoro seriju tutorijala za Blender. Check it out:


Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #1 poslato: 09.02.2018 20:55:28 »
Prvi tutorijal


Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #2 poslato: 09.02.2018 23:57:54 »
Strava :D
I kontam da cak ni meni ne bi bilo tesko da ispratim uz par pauziranja i tu i tamo vracanje natrag.

Samo cepaj, mogao bi za sledeci mozda kako da se lepo spoje dva mesha i kako pravis kosu za ljude :D
Rock n Roll

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #3 poslato: 10.02.2018 10:13:36 »
Malo je nezgodan ovaj tutorijal ako nisi barem medium level u Blenderu. Previše je kompleksan setup pa sam malo preskakao detaljna objašnjenja. Ali sledeći bi trebao da bude malo lakši.

Pošto je ovo motion graphics, ne radim karaktere, pa samim tim ni kosu :) Ali šta misliš pod spajanjem dva mesha?

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #4 poslato: 10.02.2018 10:53:53 »
Pa kosa se krece :D. Al da da, kapiram.
Nemoj zameriti, al gledao sam do 20', i taj deo sam skroz kapirao. Kada si poceo da spominjes vodu,
tu sam skontao sta zelis da napravis pa sam skocio na kraj da vidim kako izgleda :)

A za spajanje dva mesha cu te iscimati jednom prilikom ako ne skontam nista :)


Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #5 poslato: 10.02.2018 11:17:54 »
Šta ono, da od dva selektovana objekta napraviš jedan? Ctrl-J

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #6 poslato: 10.02.2018 11:22:49 »
Ne bas. :D
Join sam skontao, ovo je malo komplikovanije :)

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #7 poslato: 10.02.2018 12:49:00 »
Ima li ikakve šanse da taj problem formulišeš upotrebom reči ovde na forumu?

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #8 poslato: 10.02.2018 16:54:43 »


Vrat na glavi je siri od vrata na telu.

Znaci, hocu da ih spojim, seamlessly jel da :)

Edit: i iz nekog razloga kada odem u 'edit mode' telo bude rotirano za 90 stepeni (kao da lezi na stomaku)
« Poslednja izmena: 10.02.2018 17:06:44 Achos »

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #9 poslato: 11.02.2018 00:24:28 »
Pa što si tako debilno izmodelirao? :D

Šalim se. Ono što je ovre problem je najverovatnije različita topografija modela tela i modela glave. Što znači da broj verteksa na dnu vrata nije isti kao broj verteksa na vrhu tela. Kako god da ih spojiš, imaćeš viška nepovezanih verteksa na jednom kraju. Da bi to rešio, moraš da malo uvežbaš retopologiju 3D modela. Što je univerzalno znanje za svaki 3D program. Isečeš ovde, dodaš poligon ovde... te stvari.

Što se skaliranja tiče, selektuj obruč verteksa ili edge-ova na dnu vrata glave (Alt i selektovanje edge-a selektuje obruče, horizontalno ili vertikalno). Onda lupi O na tastaturi. To ti enable-uje proporcionalno skaliranje. Onda lupi S da skaliraš i videćeš da se sa tim obručem skalira i sve ostalo, ali sa nekim falloff-om. Pomeranjem točkića na mišu kontrolišeš krug koji ti pokazuje koliki je taj falloff. Nađi neku najmanje nerealnu vrednost i skaliraj vrat malo dole. Onda isto to uradi sa vratom tela, ali skaliraj na gore dok se ne nađu negde na sredini. Onda moraš da odradiš ručno retopologiju.

https://docs.blender.org/manual/en/dev/editors/3dview/object/editing/transform/control/proportional_edit.html


Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #10 poslato: 11.02.2018 10:11:32 »
Fino smo ti izspamovali temu :D

Thanx ^_^
ovo ce biti dovoljno da se zanimam jedno vreme :D

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #11 poslato: 26.03.2018 22:10:26 »
Novi tutorijal:



Ovaj put featuring Zemo u intro sekvenci.

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #12 poslato: 27.03.2018 08:53:40 »
Strava je :D

Van mreže Achos

  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 2014
  • official teta bester
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #13 poslato: 27.03.2018 08:56:41 »
Jel real time komentar ili snimas sta radis pa nalepis komentar?
Deluje kao ovo prvo

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16184
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Motion Graphics in Blender
« Odgovor #14 poslato: 27.03.2018 10:09:54 »
Kombinacija naravno. Ovo je treći put da snimam taj tutorijal. Previše stvari i kad snimaš u cugu, previše grešaka nastane. Ovako sam snimao u delovima, dosta montirao i snimao glas naknadno tamo gde je trebalo.