Autor Tema: Horizon Zero Dawn  (Pročitano 2709 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Relja

  • Administrator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 16207
  • ALL HAIL MEGATRON!
    • http://www.photontide.org
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #15 poslato: 18.12.2018 00:02:10 »
DieHard, nisam skontao zašto je GAIA odabrala dinosauruse. De objasni. Takođe, samo Thunderjaw, Tallneck i Watcher izgledaju kao dinosaurusi. Ostali su mačke, ovnovi, konji, bikovi, krokodili

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9917
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #16 poslato: 04.09.2020 12:42:32 »
Pređoh 90% main kampanje i kompletnu The Frozen Wilds ekspanziju.

Pa da krenemo.


Pros:

- Priča ove igre je zaista nešto posebno. Pravo je zadovoljstvo biti uz Aloy sve vreme i skupljati sve audio/tekst zapise iz nestale epohe. Ovo je svakako i najjači adut igre.
- Audiovizuelno, fantastično iskustvo. Sve je odrađeno vrhunski.
-Gameplay je većim delom vrlo dobar, ali zna da dosadi ako se igra duže vreme, što je odlika i igara koja HZD debelo kopira, a to su Far Cry, Assassin's Creed, a boga mi i Witcher 3.
- Regularni checkpoints.
- Sjajni Shield Weaver armor. Ujedno i najbolji side quest u igri jer jedini daje sense of progression and reward. Najebo bih ko žuti u Frozen Wilds da mi nije bilo njega.  ;D

Cons:

- Oružja u igri su vrlo neefikasna i pored level up-a i umetanja upgrade-a u slotove oružja. Da bi oružja upgradeovao ide se na:
- Grind. Relentless, unending grind. Da bih dobio neznatno jači luk i strelu, morao sam da idem na neku livadu gde su Trampleri, jer mi za kupovinu nekog jačeg luka i strele treba Trampler heart. Dakle, kokao sam ih sat bez prestanka bez ikakvog rezultata, da bih se naknadno na forumima informisao da se Trampler heart totalno random generiše u lootu mrtve mašine. Posle sam video da ima da se kupi na lokalnom Meridian buvljaku.  :D
Grind je prisutan i u drugim sferama. Da bi završio deo main questa (side da i ne pominjem), često je potrebno grindovati da bi se došlo do željenog cilja, sve u cilju veštačkog povećanja dužine gameplay-a.
- Side questovi su generalno dosadni i generički, a svode se na pronalaženje nestalog rođaka, rezervnih delova koje neki idiot trgovac traži (Griiiiind!!!!!) ili rešavanja tribal razmirica. Što je generalno šteta, jer je lore toliko zanimljiv da se moglo posvetiti malo vremena pisanju side questova.
- Cauldrons. Posle očišćenih tri Cauldrona, skapirao sam da me developeri vuku za nos, jer pored toga što isto izgledaju, aposolutno nema nikakve nagrade posle završenog nivoa, osim besmislenog spear "upgrade-a", a koji se odnosi na tip mašine koja se može override-vati. U jeee. Wow. Dakle, toliko je to moglo bolje da se uradi. Cela svrha cauldrona bi bila bolja da se na kraju posle napornog fighta sa mini Boss-om dobije značajan tech weapon upgrade. Ovo je common sense i odlika starih dobrih RPG-ova.
- Užasan inventory management. Ozbiljno, ko je ono odobrio?  :)
- Level up je dosta nejasan. Dešavalo mi se da u sukobu sa daleko slabijim oponentima, (Ja Legenda sa Shield Weaverom Lvl. 30+, a oni klošari na Lvl. 10) pa mi opet bude potrebna maltene ista količina strela. Ovo se donekle rešilo smanjenjem težine sa normal na easy.

Sve u svemu, igra je solidna jer kao što rekoh, odlična priča je najjači adut igre i glavni pokretač gameplay-a.

Što se mene tiče, 8/10.
« Poslednja izmena: 04.09.2020 12:56:08 Aca »

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15461
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #17 poslato: 04.09.2020 12:58:05 »
Jesi skontao efekte koje oruzja imaju? Npr pun ice na protivniku pali damage multiplier, pa kad ga tako zaledis samo opalis [fire] grenade launcherom malo i kraj.

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9917
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #18 poslato: 04.09.2020 13:05:39 »
Jesi skontao efekte koje oruzja imaju? Npr pun ice na protivniku pali damage multiplier, pa kad ga tako zaledis samo opalis [fire] grenade launcherom malo i kraj.

Jesam, ali ta strategija važi samo kad si jedan na jedan. Na čopor krvopija koji juriša na tebe, ne mere to.
Koristio sam kombinaciju ice/fire, corruption/grenade, corruption iz daljine/pa čekam ko pička u žbunju da se međusobno potamane  :D i sl.

Van mreže DieH@rd

  • Living in 4K HDR
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 15461
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #19 poslato: 04.09.2020 13:11:00 »
Meni se svidelo sto su borbe teze, traze da se ulozi malo paznje i taktike. Na luku i streli sam samo budzio stat cepanje modula, cim svaki ispadne to dodatno skine HP sa robota.

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9917
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #20 poslato: 04.09.2020 13:20:15 »
Meni se svidelo sto su borbe teze, traze da se ulozi malo paznje i taktike. Na luku i streli sam samo budzio stat cepanje modula, cim svaki ispadne to dodatno skine HP sa robota.

Da, tear je solidan upgrade. Ja sam dosta koristio i onu terblast strelu. Kažem, sve je to ok ali storywise, nemoguće da Aloy u svim svojim putovanjima po Cauldronima ne naiđe na bar neko military grade oružje.

Na mreži Ivan

  • Urednik
  • Dominator
  • ****
  • Poruke: 8236
    • Ivan's Blog
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #21 poslato: 05.09.2020 10:38:05 »
DieHard, nisam skontao zašto je GAIA odabrala dinosauruse. De objasni. Takođe, samo Thunderjaw, Tallneck i Watcher izgledaju kao dinosaurusi. Ostali su mačke, ovnovi, konji, bikovi, krokodili

Ako se dobro secam, negde kazu da je bila fascinirana zivotinjama in general, a narocito dinosaurusima koji su izumrli pa joj bilo krivo sto ih nikad nije uzivo videla.
www.madheadgames.com
facebook.com/madheadgames
twitter.com/madheadgames

Van mreže Aca

  • Global Moderator
  • Dominator
  • *****
  • Poruke: 9917
Odg: Horizon Zero Dawn
« Odgovor #22 poslato: 07.09.2020 08:05:25 »
Završih main kampanju. Kraj je smandrljan na brzinu za sve pare. Umesto nekog awesome-end of the game boss fight-a, ja se opet bijem sa Deathbringerom.
Generalno kad sve saberem i oduzmem i dalje ostaje ocena 8/10 (prevashodno zbog priče), ali replayability je značajno degradiran  - 30%.